Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej

Autorzy:
Gasik, Justyna
Tytuł pełny:
Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej / Justyna Maria Gasik
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, s. 277-288
Uwagi:
Bibliografia na stronach 287-288
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Nauczyciele
Pedagodzy specjalni
Praca
Kompetencje zawodowe
Rozwój zawodowy
Satysfakcja zawodowa
Rola społeczna
Zmiana społeczna
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02211caa#a2200433#i#4500
001 3223301673950
003 OLSZT 005
005 20240125114323.3
008 221221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Gasik, Justyna. %e Autor
245 1 0 %a Harmonizowanie celem, efektem, procesem w dydaktyce specjalnej / %c Justyna Maria Gasik.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 287-288.
520 8 %a "W artykule zawarte są rozważania na temat jednego z kanonów dydaktyki specjalnej - harmonizowania. Jest to kanon związany z postacią nauczyciela, co powoduje, że jest on omawiany w kontekscie zagadnień związanych z pedagogiem i pedagogiem specjalnym. Analizowane są kwestie funkcji i roli społecznej nauczyciela w zmnieniającym się świecie, tematyka kompetencji pedagoga. Przedstawiono też założenia kanonu harmonizowania, a także przybliżono implikacje badawcze wynikające z wnikliwej analizy zagadnienia" [Wstęp].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Pedagodzy specjalni
650 9 %a Praca
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Rozwój zawodowy
650 9 %a Satysfakcja zawodowa
650 9 %a Rola społeczna
650 9 %a Zmiana społeczna
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 1, W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej, %w (PL)b1000000951418 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072405606 %w 991052889867305066 %z 9788366010697 %g s. 277-288
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673950 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"W artykule zawarte są rozważania na temat jednego z kanonów dydaktyki specjalnej - harmonizowania. Jest to kanon związany z postacią nauczyciela, co powoduje, że jest on omawiany w kontekscie zagadnień związanych z pedagogiem i pedagogiem specjalnym. Analizowane są kwestie funkcji i roli społecznej nauczyciela w zmnieniającym się świecie, tematyka kompetencji pedagoga. Przedstawiono też założenia kanonu harmonizowania, a także przybliżono implikacje badawcze wynikające z wnikliwej analizy zagadnienia" [Wstęp].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz