Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Systematyka dydaktyki specjalnej : dalsze implikacje konstruktów

Autorzy:
Głodkowska, Joanna
Tytuł pełny:
Systematyka dydaktyki specjalnej : dalsze implikacje konstruktów / Joanna Głodkowska
Rok wydania:
2020
Szukaj w:
Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, s. 10-31
Zawartość:
  • Włączanie wartością społeczną, sposobem myślenia o systemie edukacji oraz gwarancją obecności wszystkich uczniów i ich uczestniczenia.
  • Wzorcy i kanony dydaktyki specjalnej - uogólnienia realnych faktów i tendencji w kształceniu uczniów wymagających specjalnej realizacji ich potrzeb edukacyjnych.
  • Model edukacyjnych zmian w perspektywie nauczania według różnic (MEZ-NwR).
  • Myśl wieńcząca konstruowanie modelu edukacyjnych zmian w perspektywie nauczania według różnic.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 29-31
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczanie
Edukacja włączająca
Socjologia edukacji
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02073caa#a2200385#i#4500
001 3223301673965
003 OLSZT 005
005 20240125114323.4
008 221221s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Głodkowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Systematyka dydaktyki specjalnej : %b dalsze implikacje konstruktów / %c Joanna Głodkowska.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 29-31.
505 8 # %a <ul><li>Włączanie wartością społeczną, sposobem myślenia o systemie edukacji oraz gwarancją obecności wszystkich uczniów i ich uczestniczenia.</li><li>Wzorcy i kanony dydaktyki specjalnej - uogólnienia realnych faktów i tendencji w kształceniu uczniów wymagających specjalnej realizacji ich potrzeb edukacyjnych.</li><li>Model edukacyjnych zmian w perspektywie nauczania według różnic (MEZ-NwR).</li><li>Myśl wieńcząca konstruowanie modelu edukacyjnych zmian w perspektywie nauczania według różnic.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Socjologia edukacji
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, %w (PL)b1000000951470 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072705606 %w 991052889866805066 %z 9788366010710 %g s. 10-31
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301673965 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz