Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Harmonizowanie w obszarze pedagogiki specjalnej w działaniach o charakterze tutoringu

Authors:
Hajnicz, Wanda
Konieczna, Agnieszka
Full title:
Harmonizowanie w obszarze pedagogiki specjalnej w działaniach o charakterze tutoringu / Wanda Hajnicz, Agnieszka Konieczna
Publication Year:
2020
Search in:
Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, s. 225-251
Content:
  • Tutoring szkolny - personalizacja edukacji.
  • Tutoring w szkole.
  • Harmonizowanie jako wzorzec dydaktyki specjalnej.
  • Podstawy metodologiczne badań - studium przypadku.
  • Wyniki badań własnych: tutoring w świetlicy; tutoring edukacyjny w klasie szkolnej.
  • Dyskusja wyników.

Notes:
Bibliografia na stronach 249-250
Streszczenie w języku angielskim
Subject:
Tutoring szkolny
Wsparcie edukacyjne
Nauczanie
Świetlice szkolne
Case study (studium przypadku)
Samodzielność
Uczniowie klas początkowych
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Pedagogika specjalna
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02316caa#a2200481#i#4500
001 3223301675008
003 OLSZT 005
005 20240125114324.3
008 221227s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2020
100 1 %a Hajnicz, Wanda. %e Autor
245 1 0 %a Harmonizowanie w obszarze pedagogiki specjalnej w działaniach o charakterze tutoringu / %c Wanda Hajnicz, Agnieszka Konieczna.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 249-250.
505 8 # %a <ul><li>Tutoring szkolny - personalizacja edukacji.</li><li>Tutoring w szkole.</li><li>Harmonizowanie jako wzorzec dydaktyki specjalnej.</li><li>Podstawy metodologiczne badań - studium przypadku.</li><li>Wyniki badań własnych: tutoring w świetlicy; tutoring edukacyjny w klasie szkolnej.</li><li>Dyskusja wyników.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Tutoring szkolny
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Świetlice szkolne
650 9 %a Case study (studium przypadku)
650 9 %a Samodzielność
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Pedagogika specjalna
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Konieczna, Agnieszka. %e Autor
773 0 # %i // W: %t Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, %w (PL)b1000000951470 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912033072705606 %w 991052889866805066 %z 9788366010710 %g s. 225-251
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223301675008 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form