- Authors:
- Hajnicz, Wanda
Konieczna, Agnieszka - Full title:
- Harmonizowanie w obszarze pedagogiki specjalnej w działaniach o charakterze tutoringu / Wanda Hajnicz, Agnieszka Konieczna
- Publication Year:
- 2020
- Search in:
- Dydaktyka specjalna. T. 2, Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych, s. 225-251
- Content:
- Tutoring szkolny - personalizacja edukacji.
- Tutoring w szkole.
- Harmonizowanie jako wzorzec dydaktyki specjalnej.
- Podstawy metodologiczne badań - studium przypadku.
- Wyniki badań własnych: tutoring w świetlicy; tutoring edukacyjny w klasie szkolnej.
- Dyskusja wyników.
- Notes:
- Bibliografia na stronach 249-250
Streszczenie w języku angielskim - Subject:
- Tutoring szkolny
Wsparcie edukacyjne
Nauczanie
Świetlice szkolne
Case study (studium przypadku)
Samodzielność
Uczniowie klas początkowych
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Pedagogika specjalna
Polska
Edukacja i pedagogika - Genere / Form:
- Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej - 13. Praca. Artykuł