Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mój pierwszy elementarz : czytamy metodą sylabową

Autorzy:
Karczmarska-Strzebońska, Alicja
Tytuł pełny:
Mój pierwszy elementarz : czytamy metodą sylabową / Alicja Karczmarska-Strzebońska ; opracowanie i redakcja Agnieszka Antosiewicz, Maria Zagnińska ; ilustracje Sławomir Daniec, Daria Widermańska-Spala
Rok wydania:
[2021]
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo "Greg"
ISBN:
9788375173772
Opis fizyczny:
88 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm
Wydanie:
Wydanie V zaktualizowane
Uwagi:
Na stronie tytułowej : Płynne czytanie to nie wyzwanie
Na okładce: Płynnie czytanie to nie wyzwanie. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Odpowiednia skala trudności tekstów. Trudne słowa w formie obrazków
Temat:
Czytanie sylabowe
Nauczanie początkowe
Nauczanie zintegrowane
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Elementarz
Współtwórcy:
Antosiewicz, Agnieszka (literatura dziecięca). Redaktor
Zagnińska, Maria. Redaktor
Daniec, Sławomir. Ilustrator
Widermańska-Spala, Daria. Ilustrator
Wydawnictwo "Greg". Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03255cam#a2200505#i#4500
001 3223401686772
003 OLSZT 005
005 20240125114325.3
008 230209s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788375173772
035 %a xx004123481
035 %a (SIEDL 004)0842801148023
035 %a (WA 926)0783302532673
040 %a SIEDL 004/HL %c SIEDL 004/HL %d SIEDL 004/MS %e PNN %d SIEDL 004 %d SIEDL 004 %d WA 926 %d OLSZT 005
046 %k 2014
100 1 %a Karczmarska-Strzebońska, Alicja. %e Autor
245 1 0 %a Mój pierwszy elementarz : %b czytamy metodą sylabową / %c Alicja Karczmarska-Strzebońska ; opracowanie i redakcja Agnieszka Antosiewicz, Maria Zagnińska ; ilustracje Sławomir Daniec, Daria Widermańska-Spala.
246 1 # %a Czytamy metodą sylabową : %b płynne czytanie to nie wyzwanie!
250 %a Wydanie V zaktualizowane.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo "Greg", %c [2021].
300 %a 88 stron : %b ilustracje kolorowe ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
388 1 %a 2001-
500 %a Na stronie tytułowej : Płynne czytanie to nie wyzwanie.
500 %a Na okładce: Płynnie czytanie to nie wyzwanie. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Odpowiednia skala trudności tekstów. Trudne słowa w formie obrazków.
520 8 %a "Metoda sylabowa uważana jest za najskuteczniejszą w nauce czytania - dzieci dzięki niej uczą się szybko, unikają problemów związanych z odczytywaniem wyrazów głoskami oraz nie wpadają w pułapkę mechanicznego czytania bez zrozumienia. Książka wprowadza literki zgodnie z intuicyjną kolejnością, która pozwala sprawnie budować zasób możliwych do odczytania słów. Literkom towarzyszą najpierw pojedyncze słowa, potem krótkie, proste czytanki, a także możliwość poćwiczenia pisania danej literki. Atutem jest bogato ilustrowany dział zawierający pojedyncze wyrazy do czytania, przygotowany z myślą o najmłodszych użytkownikach, oraz czytanki, w których część słów zastąpiona jest obrazkami, przez co czytając, trzeba jednocześnie rozwiązywać graficzne zagadki" [https://www.greg.pl].
650 9 %a Czytanie sylabowe
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
655 9 %a Elementarz
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Antosiewicz, Agnieszka %c (literatura dziecięca). %e Redaktor
700 1 # %a Zagnińska, Maria. %e Redaktor
700 1 # %a Daniec, Sławomir. %e Ilustrator
700 1 # %a Widermańska-Spala, Daria. %e Ilustrator
710 2 # %a Wydawnictwo "Greg". %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401686772 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7517-377-2

"Metoda sylabowa uważana jest za najskuteczniejszą w nauce czytania - dzieci dzięki niej uczą się szybko, unikają problemów związanych z odczytywaniem wyrazów głoskami oraz nie wpadają w pułapkę mechanicznego czytania bez zrozumienia. Książka wprowadza literki zgodnie z intuicyjną kolejnością, która pozwala sprawnie budować zasób możliwych do odczytania słów. Literkom towarzyszą najpierw pojedyncze słowa, potem krótkie, proste czytanki, a także możliwość poćwiczenia pisania danej literki. Atutem jest bogato ilustrowany dział zawierający pojedyncze wyrazy do czytania, przygotowany z myślą o najmłodszych użytkownikach, oraz czytanki, w których część słów zastąpiona jest obrazkami, przez co czytając, trzeba jednocześnie rozwiązywać graficzne zagadki" [https://www.greg.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184525
Sygnatura:
W 184525 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz