Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciele i uczniowie edukacji włączającej w sytuacji trudnej czasu pandemicznego : wstępna konceptualizacja. Część 2

Autorzy:
Głodkowska, Joanna
Tytuł pełny:
Nauczyciele i uczniowie edukacji włączającej w sytuacji trudnej czasu pandemicznego : wstępna konceptualizacja. Część 2 / Joanna Głodkowska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2022, nr 5, s. 336-344
Uwagi:
Bibliografia na stronie 343
Streszczenie angielskie
Temat:
Edukacja włączająca
COVID-19
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01711caa#a2200337#i#4500
001 3223401698206
003 OLSZT 005
005 20240125114326.3
008 230327s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Głodkowska, Joanna. %e Autor
245 1 0 %a Nauczyciele i uczniowie edukacji włączającej w sytuacji trudnej czasu pandemicznego : %b wstępna konceptualizacja. %n Część 2 / %c Joanna Głodkowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 343.
520 8 %a Zawiera rozważania na temat teoretycznego nakreślenia edukacji włączającej w sytuacji trudnej okresu pandemicznego. Zawiera wybrane założenia do konstruowania narzędzia pomiaru diagnozującego złożone i nieprzewidywalne sytuacje edukacyjne tj. sytuacja deprywacji, sytuacja przeciążenia, sytuacja utrudnienia, sytuacja konfliktu, sytauacja zagrożenia.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a COVID-19
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2022, nr 5, s. 336-344
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401698206 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera rozważania na temat teoretycznego nakreślenia edukacji włączającej w sytuacji trudnej okresu pandemicznego. Zawiera wybrane założenia do konstruowania narzędzia pomiaru diagnozującego złożone i nieprzewidywalne sytuacje edukacyjne tj. sytuacja deprywacji, sytuacja przeciążenia, sytuacja utrudnienia, sytuacja konfliktu, sytauacja zagrożenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz