Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : obserwacja

Autorzy:
Chmura, Joanna (pedagogika)
Tytuł pełny:
Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : obserwacja / Joanna Chmura
Rok wydania:
2022
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788382940428
Opis fizyczny:
62 [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Temat:
Dziecko w wieku przedszkolnym
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
Dziecko z niepełnosprawnością
Obserwacja pedagogiczna
Mowa
Rozwój poznawczy
Rozwój psychospołeczny
Rozwój psychomotoryczny
Wspomaganie rozwoju
Edukacja i pedagogika
#Ibuk Libra
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Poradnik
Arkusz obserwacji
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03707cam#a2200529#i#4500
001 3223401703040
003 OLSZT 005
005 20240215095551.3
008 230418s2022####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382940428
035 %a 1323302265251
035 %a (RAD 015)0813302153092
040 %a BPTOR %c BPTOR %e PNN %d BPTOR %d RAD 015 %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Chmura, Joanna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem : %b obserwacja / %c Joanna Chmura.
260 # %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2022.
300 %a 62 [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
520 8 %a "<i>Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja</i> jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział" [https://www.impulsoficyna.com.pl].
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Obserwacja pedagogiczna
650 9 %a Mowa
650 9 %a Rozwój poznawczy
650 9 %a Rozwój psychospołeczny
650 9 %a Rozwój psychomotoryczny
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Arkusz obserwacji
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401703040 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u https://libra.ibuk.pl/reader/jak-rozpoczac-prace-terapeutyczna-z-malym-dzieckiem-joanna-chmura-274321 %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej na platformie IBUK Libra. Zapraszamy do Wypożyczalni po kod dostępu.
920 %a ISBN 978-83-8294-042-8
990 %a #Ibuk Libra

"Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? Obserwacja jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi. Książka zawiera również arkusz obserwacji dla terapeuty jako gotowy materiał do podjęcia pracy z dzieckiem. Książka opatrzona jest rysunkami metodą sketchnotingu i flipchartelingu, które wprowadzają czytelnika w każdy rozdział" [https://www.impulsoficyna.com.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184759
Sygnatura:
W 184759 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz