Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiany w różnych aspektach kształcenia tradycyjnego jako istota innowacji dydaktycznych

Autorzy:
Okraj, Zofia
Tytuł pełny:
Zmiany w różnych aspektach kształcenia tradycyjnego jako istota innowacji dydaktycznych / Zofia Okraj
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Edukacja w procesie zmiany społecznej, s. 115-128
Uwagi:
Bibliografia na stronach 126-128
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Gruber, Howard E. (1922-2005)
Innowacje pedagogiczne
Kształcenie
Metody nauczania
Nauczyciele akademiccy
Kreatywność
Psychologia twórczości
Polska
Stany Zjednoczone (USA)
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02341caa#a2200517#i#4500
001 3223401705120
003 OLSZT 005
005 20240125114328.9
008 230426s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (PL)b1000002908458
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913220443405606
035 %a 991053070437505066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
045 0 %b d2001 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Okraj, Zofia %e Autor
245 1 0 %a Zmiany w różnych aspektach kształcenia tradycyjnego jako istota innowacji dydaktycznych / %c Zofia Okraj.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 126-128.
520 8 %a "Celem artykułu jest przedstawienie fragmentu wyników badań nad twórczą pracą dydaktyczną nauczycieli akademickich, które zostały zrealizowane za pomocą deskryptorowego studium indywidualnych przypadków i przy wykorzystaniu teoretyczno-metodologicznej koncepcji <I>The Evolving Systems Approach to Crative Work</i> Howarda E. Grubera" [ze streszczenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
600 1 7 %a Gruber, Howard E. %d (1922-2005) %2 DBN
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Innowacje pedagogiczne %2 DBN
650 7 %a Kształcenie %2 DBN
650 7 %a Metody nauczania %2 DBN
650 7 %a Nauczyciele akademiccy %2 DBN
650 7 %a Kreatywność %2 DBN
650 9 %a Psychologia twórczości %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
651 7 %a Stany Zjednoczone (USA) %2 DBN
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 9 %a Raport z badań
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Edukacja w procesie zmiany społecznej, %w (PL)b1000002721641 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913130506205606 %w 991053055411305066 %g s. 115-128 %z ISBN 9788374057066
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401705120 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Celem artykułu jest przedstawienie fragmentu wyników badań nad twórczą pracą dydaktyczną nauczycieli akademickich, które zostały zrealizowane za pomocą deskryptorowego studium indywidualnych przypadków i przy wykorzystaniu teoretyczno-metodologicznej koncepcji The Evolving Systems Approach to Crative Work Howarda E. Grubera" [ze streszczenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz