Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W trosce o sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : poszukiwanie optymalnych rozwiązań w pracy nauczyciela

Autorzy:
Ozga, Anna
Tytuł pełny:
W trosce o sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : poszukiwanie optymalnych rozwiązań w pracy nauczyciela / Anna Ozga
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 18-30
Zawartość:
  • Definiowanie sukcesu ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Znaczenie sukcesu dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Przekonania o sobie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi a szanse na sukces.
  • Poznanie funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podstawą efektywnego wspierania go w osiąganiu sukcesu.
  • Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zapewniające sukces.
  • Motywowanie ukierunkowane na sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • Umiejętności niezbędne uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do odniesienia sukcesu.
  • Kreowanie zespołu klasowego, który pomoże uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi odnieść sukces.

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 29-30
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Sukces
Osiągnięcia szkolne
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Efekty uczenia się
Motywacja uczenia się
Metody nauczania
Wsparcie edukacyjne
Ocenianie kształtujące
Porozumienie bez przemocy
Klimat szkoły
Psychologia nauczania
Kształcenie nauczycieli
Studenci
Kraków (woj. małopolskie)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Raport z badań
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02984caa#a2200541#i#4500
001 3223401707490
003 OLSZT 005
005 20240125114328.3
008 230506s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2022
046 %k 2022
100 1 %a Ozga, Anna. %e Autor
245 1 0 %a W trosce o sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : %b poszukiwanie optymalnych rozwiązań w pracy nauczyciela / %c Anna Ozga.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 29-30
505 8 # %a <ul><li>Definiowanie sukcesu ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</li><li>Znaczenie sukcesu dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</li><li>Przekonania o sobie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi a szanse na sukces.</li><li>Poznanie funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi podstawą efektywnego wspierania go w osiąganiu sukcesu.</li><li>Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zapewniające sukces.</li><li>Motywowanie ukierunkowane na sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</li><li>Umiejętności niezbędne uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do odniesienia sukcesu.</li><li>Kreowanie zespołu klasowego, który pomoże uczniowi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi odnieść sukces.</li></ul>
520 8 %a "Celem niniejszego opracowania jest ukazanie różnych interpretacji pojęcia sukcesu ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także jego uwarunkowań" [z wprowadzenia].
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Sukces
650 9 %a Osiągnięcia szkolne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Efekty uczenia się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Porozumienie bez przemocy
650 9 %a Klimat szkoły
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Studenci
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 18-30 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401707490 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

"Celem niniejszego opracowania jest ukazanie różnych interpretacji pojęcia sukcesu ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także jego uwarunkowań" [z wprowadzenia].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz