Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie kompetencji nauczycielskich w determinowaniu jakości procesu edukacji, diagnozy i terapii pedagogicznej prowadzonego w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne

Autorzy:
Cęcelek, Grażyna
Tytuł pełny:
Znaczenie kompetencji nauczycielskich w determinowaniu jakości procesu edukacji, diagnozy i terapii pedagogicznej prowadzonego w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne / Grażyna Cęcelek
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 44-56
Zawartość:
  • Kompetencje nauczyciela - definicje i pojęcia.
  • Kompetencje społeczne nauczyciela jako podstawa procesu o charakterze edukacyjnym, diagnostycznym oraz terapeutycznym.
  • Znaczenie kompetencji informatycznych w realizacji procesu edukacji, diagnozy i terapii w oparciu o nowoczesne środki multimedialne.

Uwagi:
Bibliografia na stronach 55-56
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Kompetencje społeczne
Kompetencje medialne
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania multimediów w edukacji
Edukacja medialna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Diagnoza pedagogiczna
Metody nauczania
Terapia dydaktyczna
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z pracy zbiorowej
Artykuł problemowy
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02390caa#a2200469#i#4500
001 3223401707492
003 OLSZT 005
005 20240125114328.2
008 230506s########pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Cęcelek, Grażyna. %e Autor
245 1 0 %a Znaczenie kompetencji nauczycielskich w determinowaniu jakości procesu edukacji, diagnozy i terapii pedagogicznej prowadzonego w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne / %c Grażyna Cęcelek.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 55-56.
505 8 # %a <ul><li>Kompetencje nauczyciela - definicje i pojęcia.</li><li>Kompetencje społeczne nauczyciela jako podstawa procesu o charakterze edukacyjnym, diagnostycznym oraz terapeutycznym.</li><li>Znaczenie kompetencji informatycznych w realizacji procesu edukacji, diagnozy i terapii w oparciu o nowoczesne środki multimedialne.</li></ul>
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Kompetencje medialne
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Edukacja medialna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Terapia dydaktyczna
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
655 9 %a Artykuł problemowy
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, %w 0843402055983 %w 0263402488836 %w (RAD 015)0813402226035 %g s. 44-56 %z ISBN 9788382701760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401707492 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz