- Autorzy:
- Cęcelek, Grażyna
- Tytuł pełny:
- Znaczenie kompetencji nauczycielskich w determinowaniu jakości procesu edukacji, diagnozy i terapii pedagogicznej prowadzonego w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne / Grażyna Cęcelek
- Rok wydania:
- 2022
- Szukaj w:
- Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 44-56
- Zawartość:
- Kompetencje nauczyciela - definicje i pojęcia.
- Kompetencje społeczne nauczyciela jako podstawa procesu o charakterze edukacyjnym, diagnostycznym oraz terapeutycznym.
- Znaczenie kompetencji informatycznych w realizacji procesu edukacji, diagnozy i terapii w oparciu o nowoczesne środki multimedialne.
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 55-56
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Nauczyciele
Kompetencje zawodowe
Kompetencje społeczne
Kompetencje medialne
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zastosowania multimediów w edukacji
Edukacja medialna
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Diagnoza pedagogiczna
Metody nauczania
Terapia dydaktyczna
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne - Gatunek / Forma:
- Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z pracy zbiorowej
Artykuł problemowy - Praca. Artykuł