- Autorzy:
- Grześko-Nyczka, Marta
- Tytuł pełny:
- Klasa szkolna jako przestrzeń efektywnego uczenia się i współpracy / Marta Grześko-Nyczka
- Rok wydania:
- 2022
- Szukaj w:
- Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych, s. 344-356
- Zawartość:
- Tradycyjne role ucznia i nauczyciela w przestrzeni klasy.
- Edukacja szkolna wobec wyzwań XXI wieku (koncepcja kompetencji 4k Jérémy Lamriego).
- Szkoła miejscem efektywnego uczenia się i współpracy?
- Wykorzystanie przestrzeni klasy w celu organizacji procesów uczenia się.
- Uwagi:
- Bibliografia, netografia na stronach 355-356
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Cele kształcenia
Kompetencje kluczowe
Pomieszczenia dydaktyczne
Przestrzeń
Wyposażenie szkół
Nauczyciele
Uczniowie
Rola społeczna
Efektywność nauczania
Współdziałanie
Metody aktywizujące (pedagogika)
Polska
Edukacja i pedagogika - Gatunek / Forma:
- Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej - Praca. Artykuł