Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mocne strony neuroróżnorodności : potencjał, nie problem

Autorzy:
Polak-Janik, Ewelina
Tytuł pełny:
Mocne strony neuroróżnorodności : potencjał, nie problem / Ewelina Polak-Janik
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2023, maj (140), s. 39-43
Uwagi:
Bibliografia na stronie 43
Temat:
Uczniowie
Dziecko z dysleksją
Dziecko z ADHD
Dziecko autystyczne
Edukacja włączająca
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01663caa#a2200349#i#4500
001 3223401709741
003 OLSZT 005
005 20240125114329.9
008 230518s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Polak-Janik, Ewelina. %e Autor
245 1 0 %a Mocne strony neuroróżnorodności : %b potencjał, nie problem / %c Ewelina Polak-Janik.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 43.
520 8 %a Zawiera m. in. : Mocne strony osób neuroróżnorodnych ; Specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja) ; Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) ; Osoby ze spektrum autyzmu (ASD) ; Integracja, czyli środowisko włączające w szkołach i miejscach pracy.
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Dziecko z dysleksją
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Edukacja włączająca
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %x 1899-6760 %g 2023, maj (140), s. 39-43
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401709741 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m. in. : Mocne strony osób neuroróżnorodnych ; Specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja) ; Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) ; Osoby ze spektrum autyzmu (ASD) ; Integracja, czyli środowisko włączające w szkołach i miejscach pracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz