Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama alkoholu : co można, a czego nie można reklamować i pod jakimi warunkami oraz kilka osobistych refleksji i wspomnień

Autorzy:
Łukowska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Reklama alkoholu : co można, a czego nie można reklamować i pod jakimi warunkami oraz kilka osobistych refleksji i wspomnień / Katarzyna Łukowska
Szukaj w:
Serwis Informacyjny Uzależnienia. - 2023, nr 1, s. 46-49
Temat:
Napoje alkoholowe
Reklama
Zakaz reklamy i promocji
Prawo
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje fachowe
Artykuł z czasopisma fachowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01625caa#a2200325#i#4500
001 3223401720961
003 OLSZT 005
005 20240125114330.0
008 230710s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Łukowska, Katarzyna. %e Autor  
245 1 0 %a Reklama alkoholu : %b co można, a czego nie można reklamować i pod jakimi warunkami oraz kilka osobistych refleksji i wspomnień / %c Katarzyna Łukowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje fachowe
388 # %a 2001-
520 8 %a Artykuł zawiera: Reklama - stan prawny ; Reklama piwa bezalkoholowego ; Reklama w internecie ; Dlaczego reklama alkoholu podlega takim ograniczeniom? ; Problemy z egzekwowaniem prawa ; Prawne konsekwencje nielegalnej reklamy alkoholu.
650 9 %a Napoje alkoholowe
650 9 %a Reklama
650 9 %a Zakaz reklamy i promocji
650 9 %a Prawo
655 9 %a Artykuł z czasopisma fachowego
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Serwis Informacyjny Uzależnienia. - %w (OLSZT 005)3222800827461 %x 1233-9318 %g 2023, nr 1, s. 46-49
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401720961 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera: Reklama - stan prawny ; Reklama piwa bezalkoholowego ; Reklama w internecie ; Dlaczego reklama alkoholu podlega takim ograniczeniom? ; Problemy z egzekwowaniem prawa ; Prawne konsekwencje nielegalnej reklamy alkoholu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz