Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : od instytucji kultury do biznesu

Autorzy:
Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena
Tytuł pełny:
Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : od instytucji kultury do biznesu / Magdalena Cyrklaff-Gorczyca
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
ISBN:
9788365741974
Opis fizyczny:
263, [1] strona ; 21 cm
Wydanie:
Wydanie I
Zawartość:
1.W sidłach konsumpcji, rewolucji technologiczno-medialnej i permanentnego lęku.
2.Stres oraz sposoby przeciwdziałania jego negatywnym skutkom.
3. Efektywne komunikowanie się i współpraca z ludźmi.
4. Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks
Książka kierowana jest do pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego
Temat:
Komunikacja interpersonalna
Kompetencje komunikacyjne
Relacje biznesowe
Relacje międzyludzkie
Stres zawodowy
Osoby z niepełnosprawnością
Techniki samopomocy
Psychologia zarządzania
Polska
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje popularnonaukowe
Opracowanie
Współtwórcy:
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02462cam#a2200505#i#4500
001 3223401721130
003 OLSZT 005
005 20240125114330.8
008 230711s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788365741974
035 %a (PL)b1000002954885
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913267326805606
035 %a 991053077336105066
040 %a SGH %c SGH %d SGH %d WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Cyrklaff-Gorczyca, Magdalena %e Autor
245 1 0 %a Komunikacja interpersonalna i psychologiczne aspekty pracy z ludźmi : %b od instytucji kultury do biznesu / %c Magdalena Cyrklaff-Gorczyca.
246 3 0 %a Od instytucji kultury do biznesu
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, %c 2023
300 %a 263, [1] strona ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
505 0 # %a 1.W sidłach konsumpcji, rewolucji technologiczno-medialnej i permanentnego lęku.<br>2.Stres oraz sposoby przeciwdziałania jego negatywnym skutkom.<br>3. Efektywne komunikowanie się i współpraca z ludźmi.<br>4. Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach.
521 8 %a Książka kierowana jest do pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego.
650 7 %a Komunikacja interpersonalna %2 DBN
650 7 %a Kompetencje komunikacyjne %2 DBN
650 7 %a Relacje biznesowe %2 DBN
650 7 %a Relacje międzyludzkie %2 DBN
650 7 %a Stres zawodowy %2 DBN
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością
650 7 %a Techniki samopomocy %2 DBN
650 9 %a Psychologia zarządzania
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Psychologia
710 2 # %a Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. %b Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401721130 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-65741-974

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 184956
Sygnatura:
W 184956 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz