Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka matematyki. T. 2, Nauczanie w szkole podstawowej

Autorzy:
Zarzycki, Piotr (matematyka)
Tytuł pełny:
Dydaktyka matematyki. T. 2, Nauczanie w szkole podstawowej / Piotr Zarzycki
Rok wydania:
copyright © 2023
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA
ISBN:
9788301230326
9788301228576
Opis fizyczny:
191,[2] strony : ilustracje ; 24 cm
Uwagi:
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks
Dla studentów matematyki nauczycielskiej i nauczycieli tego przedmiotu
Temat:
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Podręcznik
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02362cam#a2200481#ic4500
001 3223401729489
003 OLSZT 005
005 20240125114331.8
008 230814s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301230326
020 %a 9788301228576 %q cz. 1-3
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Zarzycki, Piotr %c (matematyka). %e Autor
245 1 0 %a Dydaktyka matematyki. %n T. 2, %p Nauczanie w szkole podstawowej / %c Piotr Zarzycki.
246 3 0 %a Nauczanie w szkole podstawowej
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN SA, %c copyright © 2023.
300 %a 191,[2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %a Nauczyciele
385 %m Poziom nauczania %a Studenci
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks.
520 8 %a Książka ta jest drugą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. W książce omówiono zagadnienia szczegółowe związane z nauczaniem matematyki w klasach IV-VIII szkoły podstawowej, wyróżniając cztery główne działy: liczby, geometria, algebra oraz staystyka i rachunek prawdopodobieństwa. W każdym z nich przedstawiono także kwestię wykorzystania na lekcjach matematycznego oprogramowania, informacje o grach związanych z poruszaną tematyką czy o "gadżetach" matematycznych [z okładki].
521 8 %a Dla studentów matematyki nauczycielskiej i nauczycieli tego przedmiotu.
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401729489 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-23032-6
920 %a ISBN 978-83-01-22857-6 %q cz. 1-3

Książka ta jest drugą częścią podręcznika dotyczącego dydaktyki matematyki. W książce omówiono zagadnienia szczegółowe związane z nauczaniem matematyki w klasach IV-VIII szkoły podstawowej, wyróżniając cztery główne działy: liczby, geometria, algebra oraz staystyka i rachunek prawdopodobieństwa. W każdym z nich przedstawiono także kwestię wykorzystania na lekcjach matematycznego oprogramowania, informacje o grach związanych z poruszaną tematyką czy o "gadżetach" matematycznych [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185081
Sygnatura:
W 185081 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz