Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogiczne wspieranie dziecka z niepełnosprawnością ruchową

Autorzy:
Konieczna, Iwona (pedagogika)
Kruś-Kubaszewska, Katarzyna
Tytuł pełny:
Pedagogiczne wspieranie dziecka z niepełnosprawnością ruchową / Iwona Konieczna, Katarzyna Kruś
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Rozwój w okresie dzieciństwa : wsparcie pedagogiczne, s. 143-158
Zawartość:
Niepełnosprawność ruchowa a funkcjonowanie w roli ucznia ; Wymiar formalno-prawny w pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową ; Wybrane trudności ujawniane przez ucznia z niepełnosprawnością ruchową w szkole ; Działania podejmowane przez szkołę w odniesieniu do ucznia z niepełnosprawnością ruchową ; Wybrane sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia z niepełnosprawnością ruchową ; Komunikacja w pracy pedagogicznej z uczniem i rodziną - relacja trójstronna
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 157-158
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością ruchową
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wsparcie edukacyjne
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Dostępność architektoniczna
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
Szkoły (budynki)
Pomieszczenia dydaktyczne
Wyposażenie szkół
Komunikacja społeczna
Współdziałanie
Rodzice
Rehabilitanci
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02528caa#a2200469#i#4500
001 3223401745706
003 OLSZT 005
005 20240429124150.7
008 231012s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Konieczna, Iwona %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Pedagogiczne wspieranie dziecka z niepełnosprawnością ruchową / %c Iwona Konieczna, Katarzyna Kruś.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 157-158.
505 8 # %a Niepełnosprawność ruchowa a funkcjonowanie w roli ucznia ; Wymiar formalno-prawny w pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową ; Wybrane trudności ujawniane przez ucznia z niepełnosprawnością ruchową w szkole ; Działania podejmowane przez szkołę w odniesieniu do ucznia z niepełnosprawnością ruchową ; Wybrane sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia z niepełnosprawnością ruchową ; Komunikacja w pracy pedagogicznej z uczniem i rodziną - relacja trójstronna.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością ruchową
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
650 9 %a Dostępność architektoniczna
650 9 %a Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
650 9 %a Szkoły (budynki)
650 9 %a Pomieszczenia dydaktyczne
650 9 %a Wyposażenie szkół
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Rehabilitanci
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Kruś-Kubaszewska, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // W: %t Rozwój w okresie dzieciństwa : wsparcie pedagogiczne, %w (PL)b1000002925230 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913251175605606 %w 991053073877905066 %g s. 143-158 %z ISBN 9788366879980
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401745706 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz