Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogiczne metody wspierania rozwoju ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi

Autorzy:
Zielińska, Maja
Tytuł pełny:
Pedagogiczne metody wspierania rozwoju ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi / Maja Zielińska
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
Rozwój w okresie dzieciństwa : wsparcie pedagogiczne, s. 233-253
Zawartość:
Model postępowania pedagogicznego z dzieckiem z ADHD w szkole ; Wybrane formy wsparcia ucznia z ADHD w praktyce szkolnej ; Strategie pracy z uczniem z ADHD w klasie ; Rola szkoły we wspomaganiu środowiska rodzinnego dziecka z ADHD ; Czynniki decydujące o sukcesie szkolnym ucznia z ADHD w szkole ogólnodostępnej
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 251-253
Temat:
Dziecko z ADHD
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wsparcie edukacyjne
Psychologia nauczania
Metody nauczania
Współdziałanie
Nauczyciele
Rodzice
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł problemowy
Artykuł z pracy zbiorowej
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02076caa#a2200397#i#4500
001 3223401747046
003 OLSZT 005
005 20240429124107.8
008 231013s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2022
100 1 %a Zielińska, Maja. %e Autor
245 1 0 %a Pedagogiczne metody wspierania rozwoju ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi / %c Maja Zielińska.
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 251-253.
505 8 # %a Model postępowania pedagogicznego z dzieckiem z ADHD w szkole ; Wybrane formy wsparcia ucznia z ADHD w praktyce szkolnej ; Strategie pracy z uczniem z ADHD w klasie ; Rola szkoły we wspomaganiu środowiska rodzinnego dziecka z ADHD ; Czynniki decydujące o sukcesie szkolnym ucznia z ADHD w szkole ogólnodostępnej.
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Rodzice
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Artykuł z pracy zbiorowej
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Rozwój w okresie dzieciństwa : wsparcie pedagogiczne, %w (PL)b1000002925230 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913251175605606 %w 991053073877905066 %g s. 233-253 %z ISBN 9788366879980
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401747046 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz