Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny

Autorzy:
Naprawa, Renata
Tanajewska, Alicja
Mach, Cecylia
Szczepańska, Krystyna
Tytuł pełny:
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788380800908
978830800908
Opis fizyczny:
131,[2] strony ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie IV
Uwagi:
Wydanie zgodne z nową podstawą programową
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN
Na 4 stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci
Bibliografia, netografia na stronach 128-131
Publikacja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów i psychologów
Temat:
Oceny szkolne
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Rozwój psychofizyczny dziecka
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Program nauczania
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03659cam#a2200661#i#4500
001 3223401762303
003 OLSZT 005
005 20240125114334.1
008 231206s2020####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380800908
020 %z 978830800908
035 %a xx005227186
035 %a (NUKAT)vtls005227186
035 %a (SIEDL 004)0843201849945
040 %a WR U/Pdg %b pol %e PNN %c WR U/ZM %d WR U/ZMs %d OLSZT 005
046 %k 2017
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : %b realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny / %c Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska.
250 %a Wydanie IV.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2020.
300 %a 131,[2] strony ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
385 %a Nauczyciele nauczania początkowego
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
388 1 %a 2001-
500 %a Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
500 %a Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
500 %a Na 4 stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 128-131.
520 8 %a "Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim" [https://harmonia.edu.pl].
521 8 %a Publikacja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów i psychologów.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
655 9 %a Program nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
700 1 # %a Mach, Cecylia. %e Autor
700 1 # %a Szczepańska, Krystyna. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401762303 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8080-090-8
920 %z ISBN 978830800908

"Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim" [https://harmonia.edu.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185361
Sygnatura:
W 185361 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz