Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczyć (się) głębiej : jak to zrobić na lekcji

Autorzy:
McTighe, Jay (1949- )
Silver, Harvey F
Tytuł pełny:
Uczyć (się) głębiej : jak to zrobić na lekcji / Jay McTighe, Harvey F. Silver ; przełożyła Anna Dzierzgowska
Rok wydania:
2021
Wydawca:
Warszawa : CEO Wydawnictwo Centrum Edukacji Obywatelskiej
ISBN:
9788366150867
Opis fizyczny:
202, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie pierwsze
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 191-194. Indeks
Temat:
Metody nauczania
Myślenie
Program nauczania
Samodzielność
Uczenie się
Czytanie ze zrozumieniem
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Poradnik
Współtwórcy:
Dzierzgowska, Anna Tłumacz
Centrum Edukacji Obywatelskiej (Warszawa). Wydawnictwo Civitas. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03226cam#a2200541#i#4500
001 3223401763998
003 OLSZT 005
005 20240125114334.8
008 231209s2021####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a UWD 2021/40061
020 %a 9788366150867
035 %a (PL)b1000001129411
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912481993805606
035 %a 991052969005505066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d LUBL KUL %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2021
100 1 %a McTighe, Jay %d (1949- ). %e Autor
245 0 0 %a Uczyć (się) głębiej : %b jak to zrobić na lekcji / %c Jay McTighe, Harvey F. Silver ; przełożyła Anna Dzierzgowska.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Teaching for deeper learning : %b tools to engage students in meaning making, %f 2020
246 3 0 %a Jak to zrobić na lekcji
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b CEO Wydawnictwo Centrum Edukacji Obywatelskiej, %c 2021.
300 %a 202, [6] stron : %b fotografie, ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 191-194. Indeks.
520 8 %a "Pierwsza tak wyczerpująca publikacja o narzędziach, metodach i strategiach głębokiego uczenia się, wzbogacona o konkretne przykłady ich zastosowania. Na ponad 200 stronach znajdziecie odpowiedź na pytanie, jak angażować uczniów w osobiste nadawanie znaczeń (sensu) przekazywanym informacjom oraz kształcić umiejętności prowadzące do wartościowych zmian w ich wiedzy. To jedyna tego typu publikacja na polskim rynku, która pomoże Wam skutecznie pogłębiać wiedzę młodych ludzi i rozwijać u nich zdolność do: wiązania ze sobą faktów, szukania zależności, generowania i stawiania hipotez, porównywania ze sobą przedmiotów i zjawisk, wyciągania esencji z trudnego tekstu, obrazu czy filmu oraz rozumienia kontekstu przekazu. McTighe i Silver w jasny i konkretny sposób omawiają w niej siedem strategii rozwijających, tzw. thinking skills, które tłumaczymy jako »umiejętności myślenia «i adaptujemy do polskiego kontekstu" [https://wydawnictwo.ceo.org.p].
650 7 %a Metody nauczania %2 DBN
650 7 %a Myślenie %2 DBN
650 7 %a Program nauczania %2 DBN
650 7 %a Samodzielność %2 DBN
650 7 %a Uczenie się %2 DBN
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
655 7 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Dzierzgowska, Anna %e Tłumacz
700 1 # %a Silver, Harvey F. %e Autor
710 2 # %a Centrum Edukacji Obywatelskiej (Warszawa). %b Wydawnictwo Civitas. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401763998 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-66150-86-7

"Pierwsza tak wyczerpująca publikacja o narzędziach, metodach i strategiach głębokiego uczenia się, wzbogacona o konkretne przykłady ich zastosowania. Na ponad 200 stronach znajdziecie odpowiedź na pytanie, jak angażować uczniów w osobiste nadawanie znaczeń (sensu) przekazywanym informacjom oraz kształcić umiejętności prowadzące do wartościowych zmian w ich wiedzy. To jedyna tego typu publikacja na polskim rynku, która pomoże Wam skutecznie pogłębiać wiedzę młodych ludzi i rozwijać u nich zdolność do: wiązania ze sobą faktów, szukania zależności, generowania i stawiania hipotez, porównywania ze sobą przedmiotów i zjawisk, wyciągania esencji z trudnego tekstu, obrazu czy filmu oraz rozumienia kontekstu przekazu. McTighe i Silver w jasny i konkretny sposób omawiają w niej siedem strategii rozwijających, tzw. thinking skills, które tłumaczymy jako »umiejętności myślenia «i adaptujemy do polskiego kontekstu" [https://wydawnictwo.ceo.org.p].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185371
Sygnatura:
W 185371 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz