Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystywanie wyników monitorowania umiejętności uczniów z języka polskiego w praktyce szkolnej

Autorzy:
Dobkowska, Joanna (pedagogika)
Murawska, Barbara (dydaktyka)
Tytuł pełny:
Wykorzystywanie wyników monitorowania umiejętności uczniów z języka polskiego w praktyce szkolnej / Joanna Dobkowska, Barbara Murawska
Szukaj w:
Kwartalnik Pedagogiczny. - 2023, nr 2, s. 101-119
Uwagi:
Bibliografia na stronach 118-119
Streszczenie angielskie
Temat:
Ewaluacja
Egzamin ósmoklasisty
Język polski (przedmiot szkolny)
Jakość kształcenia
Nauka i badania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01826caa#a2200421#i#4500
001 3223401767564
003 OLSZT 005
005 20240125114335.5
008 231227s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 2 %b d2019 %b d2021
046 %k 2023
100 1 %a Dobkowska, Joanna %c (pedagogika). %e Autor
245 1 0 %a Wykorzystywanie wyników monitorowania umiejętności uczniów z języka polskiego w praktyce szkolnej / %c Joanna Dobkowska, Barbara Murawska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 118-119.
520 8 %a Przedstawiona w artykule metoda analizy może być dobrą drogą pokazania nauczycielom, jak mogą korzystać z wyników sprawdzianów pisanych przez ich uczniów.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Ewaluacja
650 9 %a Egzamin ósmoklasisty
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Jakość kształcenia
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Nauka i badania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Murawska, Barbara %c (dydaktyka). %e Autor
773 0 # %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293535 %x 0023-5938 %g 2023, nr 2, s. 101-119
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401767564 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przedstawiona w artykule metoda analizy może być dobrą drogą pokazania nauczycielom, jak mogą korzystać z wyników sprawdzianów pisanych przez ich uczniów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz