Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko/uczeń z głębokim stopniem niepełnosprawnosci intelektualnej w polskim systemie edukacji ( ze szczególnym uwzględnieniem edukacji włączającej)

Autorzy:
Zaorska, Marzenna
Tytuł pełny:
Dziecko/uczeń z głębokim stopniem niepełnosprawnosci intelektualnej w polskim systemie edukacji ( ze szczególnym uwzględnieniem edukacji włączającej) / Marzenna Zaorska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna 2023, nr 3, s. 171-182
Uwagi:
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronie 181
Temat:
Edukacja włączająca
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Prawo oświatowe
Pedagogika specjalna
Edukacja i pedagogika
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02085caa#a2200373#i#4500
001 3223401767742
003 OLSZT 005
005 20240125114335.0
008 231228s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Zaorska, Marzenna. %e Autor
245 1 0 %a Dziecko/uczeń z głębokim stopniem niepełnosprawnosci intelektualnej w polskim systemie edukacji ( ze szczególnym uwzględnieniem edukacji włączającej) / %c Marzenna Zaorska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia, akty prawne na stronie 181.
520 8 %a Zawiera m.in.: Sytuacja dzieci i młodzieży z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej w polskim prawie oświatowym ; Wybrane cechy rozwoju psychospołecznego dzieci z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej (charakterystyka nozologiczna) ; Możliwe drogi oraz działania na rzecz włączenia dzieci/uczniów z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej do ogólnodostępnego systemu oświaty.
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Prawo oświatowe
650 9 %a Pedagogika specjalna
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna %w (OLSZT 005)3222400293371 %x 0137-818X %g 2023, nr 3, s. 171-182
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223401767742 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera m.in.: Sytuacja dzieci i młodzieży z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej w polskim prawie oświatowym ; Wybrane cechy rozwoju psychospołecznego dzieci z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej (charakterystyka nozologiczna) ; Możliwe drogi oraz działania na rzecz włączenia dzieci/uczniów z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej do ogólnodostępnego systemu oświaty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz