Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży : projekt wdrożeniowy

Autorzy:
Bedyńska, Sylwia
Campfield, Dorota
Kaczan, Radosław
Kaczmarek, Magdalena (psychologia)
Knopik, Tomasz
Kochańska, Magdalena
Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria
Krejtz, Izabela
Orylska, Anna
Papuda-Dolińska, Beata (1987- )
Rycielski, Piotr
Rydzewska, Klara
Sędek, Grzegorz
Smoczyńska, Magdalena
Wiejak, Katarzyna
Tytuł pełny:
Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży : projekt wdrożeniowy / Sylwia Bedyńska, Dorota Campfield, Radosław Kaczan, Magdalena Kaczmarek, Tomasz Knopik, Magdalena Kochańska, Grażyna Krasowicz-Kupis, Izabela Krejtz, Anna Orylska, Beata Papuda-Dolińska, Piotr Rycielski, Klara Rydzewska, Grzegorz Sędek, Magdalena Smoczyńska, Katarzyna Wiejak
Szukaj w:
Przegląd Psychologiczny. - 2021, nr 2, s. 9-23
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 20-23
Temat:
Testy psychologiczne
Funkcje poznawcze
Dzieci
Młodzież
Polska
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma psychologicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 03094caa#a2200541#i#4500
001 3223501768245
003 OLSZT 005
005 20240223200204.9
008 240104s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 2 %b d2018 %b d2022
046 %k 2021
100 1 %a Bedyńska, Sylwia. %e Autor
245 1 0 %a Narzędzia diagnostyczne do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży : %b projekt wdrożeniowy / %c Sylwia Bedyńska, Dorota Campfield, Radosław Kaczan, Magdalena Kaczmarek, Tomasz Knopik, Magdalena Kochańska, Grażyna Krasowicz-Kupis, Izabela Krejtz, Anna Orylska, Beata Papuda-Dolińska, Piotr Rycielski, Klara Rydzewska, Grzegorz Sędek, Magdalena Smoczyńska, Katarzyna Wiejak.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 20-23.
520 8 %a W artykule zaprezentowano aplikacyjne wartości zestawu testów diagnostycznych do pomiaru funkcji wykonawczych, szybkości procesów percepcyjnych oraz funkcji językowych w aspekcie komunikacji za pomocą mowy i pisma. To technicznie zaawansowane narzędzie przeznaczone jest do szerokiego spektrum oceny zróżnicowanych grup dzieci i młodzieży, np. osób uzdolnionych, osób z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami w zakresie wzroku i słuchu, zaburzeniami neurorozwojowymi, jak autyzm, zaburzenia językowe czy dysleksja, a także dzieci emigranckich.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Testy psychologiczne
650 9 %a Funkcje poznawcze
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Młodzież
651 9 %a Polska
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Psychologia
700 1 # %a Campfield, Dorota. %e Autor
700 1 # %a Kaczan, Radosław. %e Autor
700 1 # %a Kaczmarek, Magdalena %c (psychologia). %e Autor
700 1 # %a Knopik, Tomasz. %e Autor
700 1 # %a Kochańska, Magdalena. %e Autor
700 1 # %a Krasowicz-Kupis, Grażyna Maria. %e Autor
700 1 # %a Krejtz, Izabela. %e Autor
700 1 # %a Orylska, Anna. %e Autor
700 1 # %a Papuda-Dolińska, Beata %d (1987- ). %e Autor
700 1 # %a Rycielski, Piotr. %e Autor
700 1 # %a Rydzewska, Klara. %e Autor
700 1 # %a Sędek, Grzegorz. %e Autor
700 1 # %a Smoczyńska, Magdalena. %e Autor
700 1 # %a Wiejak, Katarzyna. %e Autor
773 0 # %i // %t Przegląd Psychologiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293346 %x 0048-5675 %g 2021, nr 2, s. 9-23
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501768245 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano aplikacyjne wartości zestawu testów diagnostycznych do pomiaru funkcji wykonawczych, szybkości procesów percepcyjnych oraz funkcji językowych w aspekcie komunikacji za pomocą mowy i pisma. To technicznie zaawansowane narzędzie przeznaczone jest do szerokiego spektrum oceny zróżnicowanych grup dzieci i młodzieży, np. osób uzdolnionych, osób z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami w zakresie wzroku i słuchu, zaburzeniami neurorozwojowymi, jak autyzm, zaburzenia językowe czy dysleksja, a także dzieci emigranckich.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz