Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profil rozwoju emocjonalnego i społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej

Autorzy:
Knopik, Tomasz
Domagała-Zyśk, Ewa
Tytuł pełny:
Profil rozwoju emocjonalnego i społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej / Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk
Szukaj w:
Edukacja. - 2021, nr 2, s. 53-69
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 69
Streszczenie angielskie
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Diagnoza psychologiczna
Kompetencje emocjonalne
Kompetencje społeczne
Uczniowie szkół podstawowych
Ukraińcy
Uchodźcy
Odporność
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02116caa#a2200433#i#4500
001 3223501768722
003 OLSZT 005
005 20240125114336.0
008 240109s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2021
100 1 %a Knopik, Tomasz. %e Autor
245 1 0 %a Profil rozwoju emocjonalnego i społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej / %c Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 69.
520 8 %a W artykule zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzia diagnostycznego PREiS do oceny funkcjonowania ucznia w wieku 9-13 lat w sześciu aspektach: strategie zaradcze, radzenie sobie z oceną, relacje społeczne, kompetencje emocjonalne, zachowania społeczne, obraz siebie. Wersja narzędzia w języku ukraińskim umożliwia nauczycielom pozyskanie informacji o potencjalnych zasobach odpornościowych nowo przybyłych uczniów - uchodźców z Ukrainy.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
650 9 %a Kompetencje emocjonalne
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Ukraińcy
650 9 %a Uchodźcy
650 9 %a Odporność
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Domagała-Zyśk, Ewa. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja. - %w (OLSZT 005)3222400293727 %x 0239-6858 %g 2021, nr 2, s. 53-69
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501768722 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano możliwości zastosowania narzędzia diagnostycznego PREiS do oceny funkcjonowania ucznia w wieku 9-13 lat w sześciu aspektach: strategie zaradcze, radzenie sobie z oceną, relacje społeczne, kompetencje emocjonalne, zachowania społeczne, obraz siebie. Wersja narzędzia w języku ukraińskim umożliwia nauczycielom pozyskanie informacji o potencjalnych zasobach odpornościowych nowo przybyłych uczniów - uchodźców z Ukrainy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz