- Tytuł:
-
Rozwijanie kompetencji tekstowej na studiach filologicznych – nauczanie treści historycznych i języka (CLIL) poprzez literaturę wspomnieniową
Developing textual competence in philological studies – teaching language, historical and cultural content (CLIL) through memoir literature - Autorzy:
- Widawska, Barbara
- Data publikacji:
- 2020-01-31
- Wydawca:
- Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
- Tematy:
-
kompetencja tekstowa
zintegrowane nauczanie języka i treści
tekst literacki
historia
kultura
czytanie
textual competence
content and language integrated learning
literary texts
history
culture
reading process - Źródło:
-
Rozprawy Społeczne; 2019, 13, 3; 96-111
2081-6081 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł