Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój instalacji zasilania paliwem LPG stosowanych w silnikach ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny

Tytuł:
Rozwój instalacji zasilania paliwem LPG stosowanych w silnikach ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny
The development of installation supplied by LPG in SI engine with petrol direct injection
Autorzy:
Oleksyk, P.
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Naukowe Silników Spalinowych
Tematy:
silnik ZI z bezpośrednim wtryskiem
gaz skroplony
paliwo LPG
wtrysk skroplonego LPG
SI engine with direct injection
liquefied petroleum gas
LPG fuel
injection of liquid LPG
Źródło:
Combustion Engines; 2013, 52, 3; 872-878
2300-9896
2658-1442
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule porównano dwie instalacje włoskiej firmy BRC przystosowujące silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny do zasilania gazem płynnym LPG (gaz skroplony). Pierwsza to instalacja wtrysku pośredniego lotnej fazy gazu do kolektora dolotowego, która obecna jest na rynku od kilku lat. Druga instalacja jest nowoczesnym, innowacyjnym systemem, w którym wykorzystuje się oryginalne wtryskiwacze oraz standardową, wysokociśnieniową pompę benzyny do wtryskiwania skroplonego gazu LPG bezpośrednio do komory spalania. Prace nad instalacją zostały zakończone w trzeciej dekadzie 2012 roku i obecnie jest ona przygotowywana do wdrożenia. W artykule omówiono budowę i zasadę działania systemu oraz wady i zalety przedstawionych rozwiązań.

The article compares two installation of Italian BRC manufacturer adopting engines with direct fuel injection to supply liquid LPG (Liquified Petrolum Gas). The first is an installation of indirect injection volatile gas phase to the intake manifold, which has been presented on the market since several years. The second one is modern, innovative system which uses original injectors and standard high - pressure fuel pump to supply liquid LPG directly into the combustion chamber. All the works related to the installation were completed in the third decade of 2012 and currently it is prepared to be implemented on the market. This article describes the design and operation of the system, advantages and disadvantages of presented solutions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz