Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gimbusowa kultura dziecięca – rekonesans badawczy

Tytuł:
Gimbusowa kultura dziecięca – rekonesans badawczy
Autorzy:
Nowicka, Marzenna
Lodd-Bartołd, Anita
Data publikacji:
2018-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
children’s culture
gimbus
children’s activity
children’s communication
Źródło:
Problemy Wczesnej Edukacji; 2018, 43, 4; 105-113
1734-1582
2451-2230
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of an ethnographic study on the manifestations of children’s peer culture generated in school gimbus. The methods of obtaining data were participant interviews. Based on them, reconstructed elements of peer culture in the field of forms of gimbus activity. Specific features of children’s communication were also identified, which included: age separation, concentration on school problems, genre of subjects, showing off, using dialect.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz