Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Clientelism and Slovenian Public Administration Reform

Tytuł:
Clientelism and Slovenian Public Administration Reform
Autorzy:
Prijon, Lea
Data publikacji:
2013-01-02
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
Tematy:
Slovenia
public administration
bureaucracy
elite
post-communist reforms
Źródło:
Polish Sociological Review; 2013, 180, 4; 545-560
1231-1413
2657-4276
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Since disintegration of former Yugoslavia, Slovenia applied series of reforms in all spheres of life, including public administration. The main reform was contracted on introduction of modern trends in public administration. The article discusses main reforms of Slovenian public administration and their efficiency to change the bureaucratic system into an effective modern one. However, the article aims to understand modern Slovenian public administration within the elitist approach, which seems to explain certain malfunctions of Slovenian public administration after these reforms.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz