Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ways and types of media participation in Polish, Slovak and Hungarian villages. Comparative analysis

Tytuł:
Ways and types of media participation in Polish, Slovak and Hungarian villages. Comparative analysis
Sposoby i rodzaje uczestnictwa w mediach na wsi polskiej, słowackiej i węgierskiej. Analiza porównawcza
Autorzy:
Kinal, Jarosław
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Opolski. Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego
Tematy:
media participation
village
media
COVID-19
Polska
Slovakia
Hungary
Romania
partycypacja medialna
wieś
Polska
Słowacja
Węgry
Rumunia
Źródło:
Family Forum; 2022, 12; 329-339
2084-1698
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesny rozwój technologiczny mediów, wraz z możliwościami dostępu do treści praktycznie zniwelował lukę informacyjną pomiędzy mieszkańcami wsi oraz miasta. Celem artykułu jest prezentacja wyników badań dotyczących partycypacji medialnych przeprowadzonych w trzech krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Badania przeprowadzono na grupie losowej metodą webankiety. Zgromadzony agregat badawczy pozwolił na wskazanie różnić w partycypacji transmedialnej oraz pozwolił nakreślić wzorce zachowań konsumpcji mediów na terenach wiejskich. Dokonana w tym celu analiza komparatystyczna pomiędzy respondentami reprezentującymi różne systemy medialne, posiadające różne praktyki medialne pozwoliła na wyłuskanie cech wspólnych i różnic, które mogą być interesujące nie tylko dla medioznawców, ale także dla osób zarządzających kampaniami reklamowymi w mediach w badanych krajach.

Modern technological development of media, together with the possibilities of access to content, has practically bridged the information gap between the inhabitants of village and city. The aim of the article is to present the results of media participation studies conducted in three countries of Central and Eastern Europe. The study was conducted on a random group using the Collected Research Aggregate data, indicating the difference in transmedia participation and identifying patterns of media consumption behaviour in rural areas. To this point, a comparative analysis between respondents representing different media systems with different media practices has allowed to distinguish common features and differences that may be of interest not only to media experts, but also to those managing advertising campaigns in the media in the countries studied.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz