Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Rasch Analysis of Student Coding Attitudes Survey

Tytuł:
A Rasch Analysis of Student Coding Attitudes Survey
Autorzy:
Alasgarova, Gunel A.
Data publikacji:
2022-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
Coding attitude
coding interest
perception of coders
social value
Rasch analysis
Źródło:
The New Educational Review; 2022, 67; 237-248
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study was to examine the psychometric properties of a 23-item scale preliminarily entitled the “Elementary Student Coding Attitudes Survey” (ESCAS) from a Rasch perspective. The ESCAS includes five latent constructs to assess attitudes: coding confidence, interest, utility, perceptions of coders, and social value using Item Response Theory [IRT]. The item summary statistics, person summary statistics, item misfit statistics, and category structure statistics were examined for each component. In examining the five constructs separately, the measure had above average psychometric properties with no misfitting items and higher internal-consistency reliability.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz