- Tytuł:
-
Ocena i ocenianie w procesie kształcenia oraz wspierania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną – dylematy i kierunki działań
Assessment and Grading in the Processes of Educating and Supporting an Intellectually Disabled Student: Dilemmas and Directions - Autorzy:
- Żyta, Agnieszka
- Data publikacji:
- 2021-12-17
- Wydawca:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
- Tematy:
-
ocenianie
niepełnosprawność intelektualna
proces kształcenia
wspieranie
assessment
intellectual disability
educational proces
supporting - Źródło:
-
Roczniki Pedagogiczne; 2021, 13, 3; 67-82
2080-850X - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł