- Tytuł:
-
Ryzyko wyuczonej bezradności intelektualnej dziecka z zespołem Aspergera w nauczaniu zdalnym w dobie pandemii COVID-19: studium przypadku
The Risk of Learned Intellectual Helplessness in a Child with Asperger Syndrome in Remote Learning During the COVID-19 Pandemic: a Case Study - Autorzy:
- Sawczuk, Daniel
- Data publikacji:
- 2022
- Wydawca:
- Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
- Tematy:
-
zespół Aspergera
wyuczona bezradność
nauczanie zdalne
ryzyko - Źródło:
-
Individual and Group Learning and Teaching in Traditional and Online Education: Possibilities and Limitations; 209-225
9788364881893 - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł