Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Education towards difference and inclusion. Two types of discourses – to positive pedagogy

Tytuł:
Education towards difference and inclusion. Two types of discourses – to positive pedagogy
Autorzy:
Kwieciński, Zbigniew
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
inclusion
special needs pedagogy
critical pedagogy
positive pedagogy
Źródło:
Journal of Gender and Power; 2014, 2; 29-36
2391-8187
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of this article is description of two educational discourses pertaining to differences, their acceptance and eradication or alleviation. The first is the special needs pedagogy, which has seen a dispute between the enthusiasts of institutional and social integration of the disabled with people, communities and institutions dominated by those within a given norm. The second is characteristic of the critical pedagogy and sociology – concerns people and social groups who are culturally and socially excluded and marginalised, both overtly and covertly.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz