- Tytuł:
-
„Działanie” czy „milczenie” wyobraźni w wypracowaniach uczniów klas siódmych (w roku szkolnym 2017/2018)
“Action” or “silence” of imagination in the work of students in the seventh grade (in the school year 2017/2018) - Autorzy:
- Morawska, Iwona
- Data publikacji:
- 2019
- Wydawca:
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- Tematy:
-
imagination
education
reading
students
creativity
wyobraźnia
edukacja
czytanie
uczniowie
kreatywność - Źródło:
-
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia; 2019, 10, 285; 194-209
2082-0909 - Język:
- polski
- Prawa:
- Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł