Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Phenomenon-Based Learning, Filozofia i Design-Thinking, czyli pomysł na kształcenie myślenia i metodę łączenia treści nauczania w polskim systemie edukacji

Tytuł:
Phenomenon-Based Learning, Filozofia i Design-Thinking, czyli pomysł na kształcenie myślenia i metodę łączenia treści nauczania w polskim systemie edukacji
Phenomenon-based learning, philosophy and design thinking, i.e. an idea to teach thinking and to integrate curriculum contents in Polish system of education
Autorzy:
Czujko-Moszyk, Ewelina
Data publikacji:
2015-12-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
phenomenon-based learning
philosophy
design thinking
finnish system of education
polish system of education
interdisciplinary teaching
Źródło:
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna; 2015, 4, 2; 163-184
2299-1875
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article offers an authorial idea of curriculum contents integration thanks to implementation of phenomenon-based learning method, philosophy as a school subject, and design thinking. Author believes that teaching contents and school subjects need to be integrated in order to comprehensively discuss modern phenomena in lessons. The manuscript presents briefly each component: Finnish phenomenon-based learning method and its circumstances of implementation, design thinking and an example of its application to education, as well as philosophy as a school subject to teach thinking and as a supplement for phenomenonbased learning method. The article attempts to prove that these components have certain objectives and characteristics in common and they complete one another providing new quality of teaching. This proposal is specifically designed for Polish education system having in consideration its obstacles and opportunities. Nevertheless, this idea might act also as an inspiration for other countries because it is meant to be universal.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz