- Tytuł:
-
Phenomenon-Based Learning, Filozofia i Design-Thinking, czyli pomysł na kształcenie myślenia i metodę łączenia treści nauczania w polskim systemie edukacji
Phenomenon-based learning, philosophy and design thinking, i.e. an idea to teach thinking and to integrate curriculum contents in Polish system of education - Autorzy:
- Czujko-Moszyk, Ewelina
- Data publikacji:
- 2015-12-15
- Wydawca:
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Tematy:
-
phenomenon-based learning
philosophy
design thinking
finnish system of education
polish system of education
interdisciplinary teaching - Źródło:
-
Filozofia Publiczna i Edukacja Demokratyczna; 2015, 4, 2; 163-184
2299-1875 - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł