Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza równego dostępu do edukacji na przykładzie uczniów romskich w Chorzowie i Bytomiu

propozycja biblioteki
LDR 02179caa#a2200481#i#4500
001 3223501782988
003 OLSZT 005
005 20240229120030.8
008 240221s2021####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2019
046 %k 2021
100 1 %a Styrkacz, Sonia. %e Autor
245 1 0 %a Analiza równego dostępu do edukacji na przykładzie uczniów romskich w Chorzowie i Bytomiu / %c Sonia Styrkacz.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 95-96.
520 8 %a W artykule przedstawiono informacje i wyniki badań na temat równego dostępu do edukacji dzieci romskich w Polsce. Ponadto zaprezentowano raport z badania, podczas którego asystenci edukacji romskiej, rodzice, dyrektorzy szkół/przedszkoli i urzędnicy wypowiedzieli się na temat problemów związanych z kształceniem na poziomie przedszkola i klas zerowych na terenie Śląska.
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dostęp do oświaty
650 9 %a Cyganie
650 9 %a Rekrutacja do przedszkoli
650 9 %a Rekrutacja do szkół
650 9 %a Bariery edukacyjne
650 9 %a Bariera językowa
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Nauczanie początkowe
651 9 %a Bytom (woj. śląskie)
651 9 %a Chorzów (woj. śląskie)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma psychologicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Psychologia Wychowawcza. - %w (OLSZT 005)3223000870264 %g 2021, nr 21, s. 83-96
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501782988 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono informacje i wyniki badań na temat równego dostępu do edukacji dzieci romskich w Polsce. Ponadto zaprezentowano raport z badania, podczas którego asystenci edukacji romskiej, rodzice, dyrektorzy szkół/przedszkoli i urzędnicy wypowiedzieli się na temat problemów związanych z kształceniem na poziomie przedszkola i klas zerowych na terenie Śląska.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz