Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Samodzielność, sprawczość, spełnienie : dzieci i młodzież z zespołem Downa a rola terapeuty zajęciowego

library suggestion
LDR 02040caa#a2200469#i#4500
001 3223501784487
003 OLSZT 005
005 20240312091809.7
008 240223s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a PPBP24000417
040 %a Pozn PBP/JK %c Pozn PBP/JK %d Pozn PBP/JK %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Szotek, Miłosława. %e Autor
245 1 0 %a Samodzielność, sprawczość, spełnienie : %b dzieci i młodzież z zespołem Downa a rola terapeuty zajęciowego / %c Miłosława Szotek.
260 # %c 2023.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Terapeuci zajęciowi
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 147.
650 7 %a Terapeuci zajęciowi %2 DBN
650 9 %a Szkoły wyższe
650 9 %a Start zawodowy
650 7 %a Terapia zajęciowa %2 DBN
650 7 %a Dziecko z zespołem Downa %2 DBN
650 7 %a Osoby z zespołem Downa %2 DBN
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
650 9 %a Motoryka mała
651 9 %a Wrocław (woj. dolnośląskie)
655 7 %a Artykuł problemowy %2 DBN
655 7 %a Case study (studium przypadku) %2 DBN
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Terapia zajęciowa : praktycy - praktykom, %w (PL)b1000003033235 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913320910005606 %w 991053088031305066 %g s. 133-147 %z ISBN 9788382702385
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501784487 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form