Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza możliwości zastosowania systemów obliczeniowych dużej skali (HPC) do tworzenia aplikacji VR wykorzystywanych w kształceniu ustawicznym

Autorzy:
Łagosz, Szymon
Iwaszenko, Sebastian
Tytuł pełny:
Analiza możliwości zastosowania systemów obliczeniowych dużej skali (HPC) do tworzenia aplikacji VR wykorzystywanych w kształceniu ustawicznym / Szymon Łagosz, Sebastian Iwaszenko
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych 2022, nr 3, s. 63-72
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 71-72
Streszczenie angielskie
Temat:
Szkolenie zawodowe
Aplikacje VR
HPC (technika obliczeniowa)
Grafika trójwymiarowa
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02220caa#a2200385#i#4500
001 3223501791431
003 OLSZT 005
005 20240326103717.2
008 240311s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Łagosz, Szymon. %e Autor
245 1 0 %a Analiza możliwości zastosowania systemów obliczeniowych dużej skali (HPC) do tworzenia aplikacji VR wykorzystywanych w kształceniu ustawicznym / %c Szymon Łagosz, Sebastian Iwaszenko.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 71-72.
520 8 %a Artykuł stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, czy w obliczu rosnących wymagań na moce obliczeniowe wykorzystanie klastrów komputerowych typu High Performance Computing (HPC) może mieć zastosowanie przy tworzeniu lub realizacji szkoleń w technologii VR. Przeanalizowano wykorzystywane obecnie najczęściej systemy VR oraz proces produkcji aplikacji VR i w oparciu o dostępną literaturę oraz doświadczenia własne autorów zidentyfikowano obszary, w których klastry HPC są rozwiązaniem optymalnym.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Szkolenie zawodowe
650 9 %a Aplikacje VR
650 9 %a HPC (technika obliczeniowa)
650 9 %a Grafika trójwymiarowa
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
700 1 # %a Iwaszenko, Sebastian. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych %w (OLSZT 005)3222400293712 %x 1507-6563 %g 2022, nr 3, s. 63-72
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501791431 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, czy w obliczu rosnących wymagań na moce obliczeniowe wykorzystanie klastrów komputerowych typu High Performance Computing (HPC) może mieć zastosowanie przy tworzeniu lub realizacji szkoleń w technologii VR. Przeanalizowano wykorzystywane obecnie najczęściej systemy VR oraz proces produkcji aplikacji VR i w oparciu o dostępną literaturę oraz doświadczenia własne autorów zidentyfikowano obszary, w których klastry HPC są rozwiązaniem optymalnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz