Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interaktywna forma zajęć wspomagająca motywację studentów kierunku edukacja wczesnoszkolna do rozwiązywania problemów matematycznych

Autorzy:
Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Tytuł pełny:
Interaktywna forma zajęć wspomagająca motywację studentów kierunku edukacja wczesnoszkolna do rozwiązywania problemów matematycznych / Agnieszka Bojarska-Sokołowska
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych 2022, nr 3, s. 103-115
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronie 115
Streszczenie angielskie
Temat:
Kształcenie nauczycieli
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie początkowe
Motywacja uczenia się
Metody aktywizujące (pedagogika)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01857caa#a2200385#i#4500
001 3223501791520
003 OLSZT 005
005 20240311142151.7
008 240311s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Bojarska-Sokołowska, Agnieszka. %e Autor
245 1 0 %a Interaktywna forma zajęć wspomagająca motywację studentów kierunku edukacja wczesnoszkolna do rozwiązywania problemów matematycznych / %c Agnieszka Bojarska-Sokołowska.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronie 115.
520 8 %a W artykule zaprezentowano badanie, podczas którego studentki, uczestnicząc w zajęciach interaktywnych, rozwiązywały problemy matematyczne na poszczególnych wyspach tematycznych. Zajęcia wzbudziły u większości badanych zaciekawienie.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych %w (OLSZT 005)3222400293712 %x 1507-6563 %g 2022, nr 3, s. 103-115
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501791520 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano badanie, podczas którego studentki, uczestnicząc w zajęciach interaktywnych, rozwiązywały problemy matematyczne na poszczególnych wyspach tematycznych. Zajęcia wzbudziły u większości badanych zaciekawienie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz