Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Jestem matką smoków” : edukacyjny potencjał "Sagi pieśń lodu i ognia" George’a R.R. Martina oraz serialu "Gra o tron"

Autorzy:
Czuba, Beata
Tytuł pełny:
„Jestem matką smoków” : edukacyjny potencjał "Sagi pieśń lodu i ognia" George’a R.R. Martina oraz serialu "Gra o tron" / Beata Czuba
Szukaj w:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych 2022, nr 4, s. 29-40
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 39-40
Streszczenie angielskie
Temat:
Martin, George R. R. (1948- ). Song of ice and fire
Game of thrones (serial filmowy)
Literatura amerykańska
Film amerykański
Serial filmowy
Powieść
Tematy i motywy
Fantasy
Kultura popularna
Wychowanie
Nauczanie
Przywództwo
Motywacja
Gender
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Artykuł z czasopisma naukowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02444caa#a2200505#i#4500
001 3223501791925
003 OLSZT 005
005 20240326104905.7
008 240313s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Czuba, Beata. %e Autor
245 1 0 %a „Jestem matką smoków” : %b edukacyjny potencjał "Sagi pieśń lodu i ognia" George’a R.R. Martina oraz serialu "Gra o tron" / %c Beata Czuba.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 39-40.
520 8 %a Artykuł dotyczy wykorzystania w przestrzeni edukacyjnej dzieł kultury popularnej. Przedmiotem analizy są wybrani bohaterowie cyklu <i>Pieśń lodu i ognia</i> i serialu <i>Gra o tron</i> oraz motywy tam występujące:<li>problematyka przywództwa - na przykładzie Daenerys Targaryen i Stannisa Baratheona</li><li>podstawowe motywacje społeczne - Tyrion Lannister</li><li>kulturowa tożsamość płci (gender) - Brienne z Tarthu</li>
546 %a Streszczenie angielskie.
600 1 9 %a Martin, George R. R. %d (1948- ). %t Song of ice and fire
630 0 9 %a Game of thrones (serial filmowy)
650 9 %a Literatura amerykańska
650 9 %a Film amerykański
650 9 %a Serial filmowy
650 9 %a Powieść
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Fantasy
650 9 %a Kultura popularna
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Przywództwo
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Gender
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Edukacja Ustawiczna Dorosłych %w (OLSZT 005)3222400293712 %x 1507-6563 %g 2022, nr 4, s. 29-40
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501791925 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł dotyczy wykorzystania w przestrzeni edukacyjnej dzieł kultury popularnej. Przedmiotem analizy są wybrani bohaterowie cyklu Pieśń lodu i ognia i serialu Gra o tron oraz motywy tam występujące:

  • problematyka przywództwa - na przykładzie Daenerys Targaryen i Stannisa Baratheona
  • podstawowe motywacje społeczne - Tyrion Lannister
  • kulturowa tożsamość płci (gender) - Brienne z Tarthu
  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz