Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli

LDR 02425caa#a2200457#i#4500
001 3223501804695
003 OLSZT 005
005 20240422103342.6
008 240422s2023####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
045 0 %b d2022
046 %k 2023
100 1 %a Tersa, Karolina Agata. %e Autor
245 1 0 %a Rola dyrektora w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły w opiniach nauczycieli / %c Karolina Tersa.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 104-105.
520 8 %a W artykule omówiono następujące zagadnienia:<li>inkluzja edukacyjna we współczesnej myśli pedagogicznej</li><li>inkluzyjna kultura szkoły</li><li>podmioty tworzące kulturę szkoły</li><li>rola dyrektora w tworzeniu inkluzyjnej kultury szkoły.</li><br>Na końcu zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród pracowników szkół (model inkluzyjny lub integracyjny). Podczas przeprowadzonych z nimi wywiadów badani wypowiedzieli się na temat swojej roli w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły oraz na temat wpływu dyrektora na atmosferę w szkole, a także ocenili proinkluzyjność działań własnych przełożonych.</br>
546 %a Streszczenie angielskie.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Kultura szkoły
650 9 %a Dyrektorzy szkół
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Przywództwo edukacyjne
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo %w (OLSZT 005)3223201534043 %x 1734-5537 %g 2023, nr 1, s. 83-106
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501804695 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule omówiono następujące zagadnienia:

  • inkluzja edukacyjna we współczesnej myśli pedagogicznej
  • inkluzyjna kultura szkoły
  • podmioty tworzące kulturę szkoły
  • rola dyrektora w tworzeniu inkluzyjnej kultury szkoły.

  • Na końcu zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród pracowników szkół (model inkluzyjny lub integracyjny). Podczas przeprowadzonych z nimi wywiadów badani wypowiedzieli się na temat swojej roli w budowaniu inkluzyjnej kultury szkoły oraz na temat wpływu dyrektora na atmosferę w szkole, a także ocenili proinkluzyjność działań własnych przełożonych.

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz