Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w nowych kontekstach sytuacyjnych. Cz. 2

Autorzy:
Rajter, Beata
Tytuł pełny:
Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w nowych kontekstach sytuacyjnych. Cz. 2 / Beata Rajter
Szukaj w:
Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo 2022, nr 4, s. 49-65
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 63-64
Streszczenie angielskie
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja niewerbalna
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Raport z badań
Artykuł z czasopisma naukowego
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02127caa#a2200385#i#4500
001 3223501805506
003 OLSZT 005
005 20240426083901.9
008 240423s2022####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %b eng
046 %k 2022
100 1 %a Rajter, Beata. %e Autor
245 1 0 %a Komunikacja dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w środowisku rodzinnym w nowych kontekstach sytuacyjnych. %n Cz. 2 / %c Beata Rajter.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 63-64.
520 8 %a Artykuł zawiera raport z badań, podczas których obserwowano i analizowano zachowania komunikacyjne dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (w wieku od 3. do 14. r.ż.) z dorosłym w środowisku rodzinnym. Obserwację prowadzono podczas czynności ubierania i rozbierania. Zmianie ulegał jeden element kontekstu, wybrany przez rodziców z pięciu możliwych, takich jak: miejsce, czas, rekwizyty, dorosły uczestnik, działania dorosłego uczestnika interakcji.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Komunikacja niewerbalna
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Artykuł z czasopisma naukowego
655 9 %a Artykuł z czasopisma pedagogicznego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Człowiek, Niepełnosprawność, Społeczeństwo %w (OLSZT 005)3223201534043 %x 1734-5537 %g 2022, nr 4, s. 49-65
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501805506 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera raport z badań, podczas których obserwowano i analizowano zachowania komunikacyjne dziecka z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (w wieku od 3. do 14. r.ż.) z dorosłym w środowisku rodzinnym. Obserwację prowadzono podczas czynności ubierania i rozbierania. Zmianie ulegał jeden element kontekstu, wybrany przez rodziców z pięciu możliwych, takich jak: miejsce, czas, rekwizyty, dorosły uczestnik, działania dorosłego uczestnika interakcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz