Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja jako relacja : refleksje - inspiracje - działania

Tytuł pełny:
Edukacja jako relacja : refleksje - inspiracje - działania / pod redakcją naukową Agnieszki Guzik
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788382942613
Opis fizyczny:
222 strony : ilustracje ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie I
Zawartość:
  • Konteksty relacji edukacyjnej
  • Propozycje rozwiązań systemowych
  • Relacja edukacyjna w perspektywie zdrowia psychicznego i inkluzji
  • Nauczycielskie refleksje.

Uwagi:
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami.
Bibliografie, netografie przy pracach
Współfinansowanie: Fundacja Wspierania Idei Marii Montessori "Ziarnko Maku"
Temat:
Uczniowie
Nauczyciele
Rodzice
Kształcenie
Relacje międzyludzkie
Relacje międzygrupowe
Klimat szkoły
Metoda Montessori
Refleksyjność
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Praca zbiorowa
Współtwórcy:
Guzik, Agnieszka (1971- ). Redaktor
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03386cam#a2200541#i#4500
001 3223501807762
003 OLSZT 005
005 20240531125329.0
008 240507s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788382942613 %q (oprawa miękka)
035 %a (PL)b1000003116832
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913705487605606
035 %a 991053103334305066
040 %a LUBL U %c LUBL U %d LUBL U %d KR U %d WA N %d KR U %d LUBL KUL %d GD U %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
245 0 0 %a Edukacja jako relacja : %b refleksje - inspiracje - działania / %c pod redakcją naukową Agnieszki Guzik.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2023.
300 %a 222 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a <font color="red">Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami.</font>
504 %a Bibliografie, netografie przy pracach.
505 8 # %a <ul><li>Konteksty relacji edukacyjnej</li><li>Propozycje rozwiązań systemowych</li><li>Relacja edukacyjna w perspektywie zdrowia psychicznego i inkluzji</li><li>Nauczycielskie refleksje.</li></ul>
520 8 %a "przygotowana monografia ma na celu prezentację głosów specjalistów (praktyków i teoretyków) na temat tworzenia edukacji rozumianej za Zbigniewem Kwiecińskim jako ogół działań, procesów i warunków sprzyjających właściwemu i optymalnemu rozwojowi człowieka, dającemu mu »[…] lepsze rozumienie siebie i relacji ze światem, skuteczniejszą kontrolę własnych zachowań i większe sprawstwo wobec procesów zewnętrznych«. Ufam, że zebrane w książce teksty pozwolą odpowiedzieć na pytanie, na ile powyżej ukazany obraz jest możliwy w polskiej szkole, która reaguje na działania ustawodawców, postulaty rodziców oraz dążenia uczniów, a obecnie jest odbiciem różnych wyzwań w obliczu pandemii COVID-19 i wojny w Ukrainie. To właśnie szkoła powinna być nieustannym przedmiotem namysłu w zmieniającej się rzeczywistości społeczno-kulturowej. Pytania o jej kształt, specyfikę i wymiar są wciąż aktualne i uzasadnione" [ze wstępu].
536 %a Współfinansowanie: Fundacja Wspierania Idei Marii Montessori "Ziarnko Maku"
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Rodzice
650 7 %a Kształcenie %2 DBN
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 7 %a Relacje międzygrupowe %2 DBN
650 9 %a Klimat szkoły
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Refleksyjność
651 7 %a Polska %2 DBN
655 9 %a Opracowanie
655 7 %a Praca zbiorowa %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Guzik, Agnieszka %d (1971- ). %e Redaktor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501807762 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8294-261-3 (oprawa miękka)

"przygotowana monografia ma na celu prezentację głosów specjalistów (praktyków i teoretyków) na temat tworzenia edukacji rozumianej za Zbigniewem Kwiecińskim jako ogół działań, procesów i warunków sprzyjających właściwemu i optymalnemu rozwojowi człowieka, dającemu mu »[…] lepsze rozumienie siebie i relacji ze światem, skuteczniejszą kontrolę własnych zachowań i większe sprawstwo wobec procesów zewnętrznych«. Ufam, że zebrane w książce teksty pozwolą odpowiedzieć na pytanie, na ile powyżej ukazany obraz jest możliwy w polskiej szkole, która reaguje na działania ustawodawców, postulaty rodziców oraz dążenia uczniów, a obecnie jest odbiciem różnych wyzwań w obliczu pandemii COVID-19 i wojny w Ukrainie. To właśnie szkoła powinna być nieustannym przedmiotem namysłu w zmieniającej się rzeczywistości społeczno-kulturowej. Pytania o jej kształt, specyfikę i wymiar są wciąż aktualne i uzasadnione" [ze wstępu].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185711
Sygnatura:
W 185711 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz