Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w pisaniu : poziom graficzny pisma

Autorzy:
Domagała, Aneta
Tytuł pełny:
Trudności w pisaniu : poziom graficzny pisma / Aneta Domagała
Rok wydania:
2023
Wydawca:
Gdańsk : Harmonia Universalis
ISBN:
9788383094953
Seria:
Logopedia XXI Wieku
Opis fizyczny:
222, [1] strona : ilustracje ; 25 cm
Wydanie:
Wydanie I
Uwagi:
Bibliografia na stronach 202-206. Indeks
Publikacja dla środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego, specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów, nauczycieli nauczania początkowego, polonistów, studentów logopedii, psychologii i pedagogiki, pracowników nauki, których przedmiotem badań sąsprawności grafomotoryczne i zaburzenia w ich rozwoju
Temat:
Diagnoza logopedyczna
Grafomotoryka
Pismo
Niepowodzenia szkolne
Terapia logopedyczna
Uczniowie szkół podstawowych
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Monografia
Współtwórcy:
Harmonia Universalis. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03429cam#a2200577#i#4500
001 3223501810414
003 OLSZT 005
005 20240515080358.6
008 240514s2023####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788383094953
035 %a (PL)b1000003549480
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913989216705606
035 %a 991053105384705066
040 %a WA M %c WA M %d WA M %d WA N %d KR U %d GD U %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2023
100 1 %a Domagała, Aneta %e Autor
245 1 0 %a Trudności w pisaniu : %b poziom graficzny pisma / %c Aneta Domagała.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2023.
300 %a 222, [1] strona : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Logopedzi
385 %a Nauczyciele
385 %a Pedagodzy
385 %a Psycholodzy
388 1 %a 2001-
490 1 %a Logopedia XXI Wieku
504 %a Bibliografia na stronach 202-206. Indeks.
520 8 %a "Książka to ważna publikacja skierowana do środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego. Przedstawiona w niej systematyczna charakterystyka zjawisk oraz nowo opracowane narzędzie <i>Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych</i> zapewne okażą się przydatne dla specjalistów (logopedów, pedagogów, psychologów), w szczególności zaś dla nauczycieli (przede wszystkim nauczania początkowego oraz polonistów), pomagających uczniom szkół podstawowych w opanowaniu umiejętności pisania. Autorka ukazała w logopedycznej perspektywie badawczej istotne problemy w opanowaniu umiejętności pisania obserwowane w sferze grafomotoryki, wnikliwie analizując niepożądane zjawiska, udokumentowane licznymi przykładami zgromadzonymi w toku badań uczniów szkół podstawowych, a także wskazując sposoby postępowania z wykorzystaniem różnych procedur diagnostycznych. Z recenzji dr hab. Urszuli Mireckiej, em. prof. UMCS" [https://harmonia.edu.pl].
521 8 %a Publikacja dla środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego, specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów, nauczycieli nauczania początkowego, polonistów, studentów logopedii, psychologii i pedagogiki, pracowników nauki, których przedmiotem badań sąsprawności grafomotoryczne i zaburzenia w ich rozwoju.
650 7 %a Diagnoza logopedyczna %2 DBN
650 7 %a Grafomotoryka %2 DBN
650 7 %a Pismo %2 DBN
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 7 %a Terapia logopedyczna %2 DBN
650 7 %a Uczniowie szkół podstawowych %2 DBN
651 7 %a Polska %2 DBN
655 7 %a Monografia %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Logopedia XXI Wieku
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501810414 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8309-495-3

"Książka to ważna publikacja skierowana do środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego. Przedstawiona w niej systematyczna charakterystyka zjawisk oraz nowo opracowane narzędzie Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych zapewne okażą się przydatne dla specjalistów (logopedów, pedagogów, psychologów), w szczególności zaś dla nauczycieli (przede wszystkim nauczania początkowego oraz polonistów), pomagających uczniom szkół podstawowych w opanowaniu umiejętności pisania. Autorka ukazała w logopedycznej perspektywie badawczej istotne problemy w opanowaniu umiejętności pisania obserwowane w sferze grafomotoryki, wnikliwie analizując niepożądane zjawiska, udokumentowane licznymi przykładami zgromadzonymi w toku badań uczniów szkół podstawowych, a także wskazując sposoby postępowania z wykorzystaniem różnych procedur diagnostycznych. Z recenzji dr hab. Urszuli Mireckiej, em. prof. UMCS" [https://harmonia.edu.pl].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 185753
Sygnatura:
W 185753 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz