Bibliografia na stronach 202-206. Indeks Publikacja dla środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego, specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów, nauczycieli nauczania początkowego, polonistów, studentów logopedii, psychologii i pedagogiki, pracowników nauki, których przedmiotem badań sąsprawności grafomotoryczne i zaburzenia w ich rozwoju
%a WA M %c WA M %d WA M %d WA N %d KR U %d GD U %e PNN %d OLSZT 005
046
%k 2023
100
1
%a Domagała, Aneta %e Autor
245
1
0
%a Trudności w pisaniu : %b poziom graficzny pisma / %c Aneta Domagała.
250
%a Wydanie I.
260
#
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2023.
300
%a 222, [1] strona : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336
%a Tekst %b txt %2 rdacontent
337
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380
%a Książki
380
%a Publikacje dydaktyczne
380
%a Publikacje fachowe
380
%a Publikacje naukowe
385
%m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385
%a Logopedzi
385
%a Nauczyciele
385
%a Pedagodzy
385
%a Psycholodzy
388
1
%a 2001-
490
1
%a Logopedia XXI Wieku
504
%a Bibliografia na stronach 202-206. Indeks.
520
8
%a "Książka to ważna publikacja skierowana do środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego. Przedstawiona w niej systematyczna charakterystyka zjawisk oraz nowo opracowane narzędzie <i>Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych</i> zapewne okażą się przydatne dla specjalistów (logopedów, pedagogów, psychologów), w szczególności zaś dla nauczycieli (przede wszystkim nauczania początkowego oraz polonistów), pomagających uczniom szkół podstawowych w opanowaniu umiejętności pisania. Autorka ukazała w logopedycznej perspektywie badawczej istotne problemy w opanowaniu umiejętności pisania obserwowane w sferze grafomotoryki, wnikliwie analizując niepożądane zjawiska, udokumentowane licznymi przykładami zgromadzonymi w toku badań uczniów szkół podstawowych, a także wskazując sposoby postępowania z wykorzystaniem różnych procedur diagnostycznych. Z recenzji dr hab. Urszuli Mireckiej, em. prof. UMCS" [https://harmonia.edu.pl].
521
8
%a Publikacja dla środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego, specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów, nauczycieli nauczania początkowego, polonistów, studentów logopedii, psychologii i pedagogiki, pracowników nauki, których przedmiotem badań sąsprawności grafomotoryczne i zaburzenia w ich rozwoju.
650
7
%a Diagnoza logopedyczna %2 DBN
650
7
%a Grafomotoryka %2 DBN
650
7
%a Pismo %2 DBN
650
9
%a Niepowodzenia szkolne
650
7
%a Terapia logopedyczna %2 DBN
650
7
%a Uczniowie szkół podstawowych %2 DBN
651
7
%a Polska %2 DBN
655
7
%a Monografia %2 DBN
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Harmonia Universalis. %e Wydawca %4 pbl
830
0
%a Logopedia XXI Wieku
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501810414 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8309-495-3
"Książka to ważna publikacja skierowana do środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego. Przedstawiona w niej systematyczna charakterystyka zjawisk oraz nowo opracowane narzędzie Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych zapewne okażą się przydatne dla specjalistów (logopedów, pedagogów, psychologów), w szczególności zaś dla nauczycieli (przede wszystkim nauczania początkowego oraz polonistów), pomagających uczniom szkół podstawowych w opanowaniu umiejętności pisania. Autorka ukazała w logopedycznej perspektywie badawczej istotne problemy w opanowaniu umiejętności pisania obserwowane w sferze grafomotoryki, wnikliwie analizując niepożądane zjawiska, udokumentowane licznymi przykładami zgromadzonymi w toku badań uczniów szkół podstawowych, a także wskazując sposoby postępowania z wykorzystaniem różnych procedur diagnostycznych. Z recenzji dr hab. Urszuli Mireckiej, em. prof. UMCS" [https://harmonia.edu.pl].
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.