Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem oceniania szkolnego w opiniach studentek pedagogiki wczesnej edukacji

LDR 02924caa#a2200565#i#4500
001 3223501832983
003 OLSZT 005
005 20240717212623.6
008 240717s2020####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
045 0 %b d2018
046 %k 2020
100 1 %a Górniewicz, Józef Henryk %d (1956- ). %e Autor
245 1 0 %a Problem oceniania szkolnego w opiniach studentek pedagogiki wczesnej edukacji / %c Józef Górniewicz.
260 # %c 2020.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Artykuły
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 181-182.
520 8 %a Artykuł zawiera analizę teoretyczną nt. Pojęcie, cele i kryteria oceniania szkolnego (w ujęciu różnych koncepcji dydaktycznych) oraz omówienie wyników badań sondażowych przeprowadzonych w 2018 roku wśród 61 studentek pedagogiki wczesnej edukacji z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. "Przedmiotem szczegółowych analiz było ustalenie stopnia znajomości przez badane osoby systemu oceniania wewnątrzszkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych, znajomość kryteriów i zasad oceniania, jak też opinie o praktyce oceniania szkolnego wywiedzione z poczynionych obserwacji w trakcie hospitacji zajęć dydaktycznych" [s. 175].
610 2 9 %a Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski ; Olsztyn)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Wewnątrzszkolny system oceniania (WSO)
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Hospitacja zajęć
650 9 %a Uprzedzenia
650 9 %a Samospełniające się proroctwo
650 9 %a Stygmatyzacja społeczna
650 9 %a Stratyfikacja społeczna
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Etyka zawodowa
650 9 %a Kompetencje zawodowe
650 9 %a Zaburzenia osobowości
650 9 %a Studenci
650 9 %a Pedagogika wczesnoszkolna
650 9 %a Uniwersytety
651 9 %a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
655 9 %a Artykuł problemowy
655 9 %a Raport z badań
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika szkoły wyższej w drugiej dekadzie XXI wieku, %w (PL)b1000000644963 %w (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911495919605606 %w 991052716786205066 %g s. 169-182 %z ISBN 9788381002073
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3223501832983 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera analizę teoretyczną nt. Pojęcie, cele i kryteria oceniania szkolnego (w ujęciu różnych koncepcji dydaktycznych) oraz omówienie wyników badań sondażowych przeprowadzonych w 2018 roku wśród 61 studentek pedagogiki wczesnej edukacji z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. "Przedmiotem szczegółowych analiz było ustalenie stopnia znajomości przez badane osoby systemu oceniania wewnątrzszkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych, znajomość kryteriów i zasad oceniania, jak też opinie o praktyce oceniania szkolnego wywiedzione z poczynionych obserwacji w trakcie hospitacji zajęć dydaktycznych" [s. 175].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz