Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Percepcyjne uwarunkowania osiągnięć w nauce czytania dzieci sześcioletnich

Authors:
Cybulska, Halina
Full title:
Percepcyjne uwarunkowania osiągnięć w nauce czytania dzieci sześcioletnich / Halina Cybulska ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Publication Year:
1987
Publisher:
Lublin : UMCS, (Lub. : Zesp. Usług Tech.)
ISBN:
8322701470
Physical description:
96 s. ; 21 cm
Notes:
Bibliogr. s. 92-96
Subject:
Psychologia dziecka
Spostrzeganie
Czytanie
Psychologia nauczania
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Books
library suggestion
LDR 01033nam#a22003011i#4500
001 3222400002325
003 OLSZT 005
005 20240125113421.0
008 040320s1987####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 3274/88
020 %a 8322701470
041 0 # %a pol
080 % %a 372.452
100 1 %a Cybulska, Halina.
245 1 0 %a Percepcyjne uwarunkowania osiągnięć w nauce czytania dzieci sześcioletnich / %c Halina Cybulska ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej.
260 %a Lublin : %b UMCS, %c 1987 %e (Lub. : %f Zesp. Usług Tech.).
300 %a 96 s. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 92-96.
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Spostrzeganie
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Psychologia nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400002325 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-227-0147-0

Loanable items

Inventory number:
KG 129742
Call number:
W 129742 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form