Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Kształcenie szkolne : wyznaczniki przebiegu i efektywności

Authors:
Zimny, Zygmunt (1923-2012)
Full title:
Kształcenie szkolne : wyznaczniki przebiegu i efektywności / Zygmunt M. Zimny
Publication Year:
1987
Publisher:
Częstochowa : Wyższa Szkoła Pedagogiczna, (Częst. : CZG)
Physical description:
146 s. : rys. ; 24 cm
Notes:
Inne poz. ogł. pod hasłem: Zimny Zygmunt
Bibliogr. s. 139-141. - Summ
Subject:
Efektywność nauczania
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie początkowe
Matematyka
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Books
library suggestion
LDR 01047nam#a22002771i#4500
001 3222400050630
003 OLSZT 005
005 20240125113506.7
008 040320s1987####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 8090/88
041 0 # %a pol %b eng
080 % %a 372.4:372.851
100 1 %a Zimny, Zygmunt %d (1923-2012).
245 1 0 %a Kształcenie szkolne : %b wyznaczniki przebiegu i efektywności / %c Zygmunt M. Zimny.
260 %a Częstochowa : %b Wyższa Szkoła Pedagogiczna, %c 1987 %e (Częst. : %f CZG).
300 %a 146 s. : %b rys. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
500 %a Inne poz. ogł. pod hasłem: Zimny Zygmunt.
504 %a Bibliogr. s. 139-141. - Summ.
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Matematyka
658 %a Edukacja i pedagogika
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400050630 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Loanable items

Inventory number:
KG 129762
Call number:
W 129762 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form