Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci przedszkolnych

Authors:
Waszkiewicz, Elżbieta
Full title:
Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci przedszkolnych / Elżbieta Waszkiewicz. Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci dyslektycznych / Jadwiga Jastrząb. Gry i zabawy w terapii pedagogicznej / Jadwiga Jastrząb
Publication Year:
1994
Publisher:
Warszawa : Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej
ISBN:
8390228130
Physical description:
136 s. : rys. ; 25 cm
Contains:
Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci dyslektycznych
Gry i zabawy w terapii pedagogicznej
Notes:
Bibliogr. s. 30, 85
Subject:
Dysleksja i dysgrafia
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
Wychowanie przedszkolne - metody
Nauczanie początkowe - metody
Metoda Dobrego Startu
Nauczanie
Orientacja przestrzenna
Gry edukacyjne
Nauczanie początkowe
Przedszkola
Gry i zabawy ruchowe
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Zaburzenia motoryczne
Terapia plastyczna
Integracja percepcyjno-motoryczna
Korekcja mowy
Korekcja słuchu
Korekcja wzroku
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Kultura fizyczna i sport
Medycyna i zdrowie
Kultura i sztuka
Genere / Form:
Książki
Gry językowe (pedagogika)
Books
library suggestion
LDR 02861cam#a2200565#i#4500
001 3222400055378
003 OLSZT 005
005 20240416200128.7
008 130318s1994####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8390228130
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Waszkiewicz, Elżbieta. %t Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci przedszkolnych %l (pol.)
245 1 0 %a Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci przedszkolnych / %c Elżbieta Waszkiewicz. Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci dyslektycznych / Jadwiga Jastrząb. Gry i zabawy w terapii pedagogicznej / Jadwiga Jastrząb.
260 %a Warszawa : %b Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej, %c 1994.
300 %a 136 s. : %b rys. ; %c 25 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 30, 85.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Metoda Dobrego Startu
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Orientacja przestrzenna
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Gry i zabawy ruchowe
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Zaburzenia motoryczne
650 9 %a Terapia plastyczna
650 9 %a Integracja percepcyjno-motoryczna
650 9 %a Korekcja mowy
650 9 %a Korekcja słuchu
650 9 %a Korekcja wzroku
655 9 %a Gry językowe (pedagogika)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Kultura fizyczna i sport
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Kultura i sztuka
700 1 # %a Jastrząb, Jadwiga %d (1946- ). %t Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci dyslektycznych %l (pol.)
700 1 # %a Jastrząb, Jadwiga %d (1946- ). %t Gry i zabawy w terapii pedagogicznej
740 0 2 %a Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci dyslektycznych
740 0 2 %a Gry i zabawy w terapii pedagogicznej
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400055378 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-902281-3-0

Loanable items

Inventory number:
KG 173800
Call number:
W 173800 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available
Inventory number:
KG 179506
Call number:
W 179506 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form