Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody aktywizowania głębiej upośledzonych umysłowo

propozycja biblioteki
LDR 02764cam#a22004571i#4500
001 3222400098514
003 OLSZT 005
005 20240416200121.4
008 040320s1987####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 932/88
020 %a 8302016136
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
080 % %a 376.4:159.97-053.2
100 1 %a Olechnowicz, Hanna %d (1918-2013).
245 1 0 %a Metody aktywizowania głębiej upośledzonych umysłowo / %c Hanna Olechnowicz.
250 %a Wyd. 2.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1987 %e (Łódź : %f DOSS).
300 %a 139 s. : %b rys. ; %c 22 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 133-136.
520 8 %a Dokumentacja następujących eksperymentów przeprowadzonych przez magistrantów Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej: <br>- Działanie motywujące korespondencji z rodziną - badano 20 chłopców upośledzonych umiarkowanie przebywających w Domu Pomocy Społecznej, uczęszczających do przyzakładowej szkoły życia, wiek: 10-20 lat<br>- Obdarzanie uwagą neutralną uczennic biernych - zbadano 11 uczennic szkoły życia w wieku 10-14 lat<br>- Przezrocza z wizerunkami uczniów jako materiał poglądowy - badano 10 uczniów klasy życia przy zakładzie wychowawczym, wiek: 10-20 lat<br>- Swobodna zabawa w małych grupach - 4 grupy po 4 chłopców w wieku 11-13 lat wychowywanych w zakładzie i uczących się w przyinternatowej szkole życia<br>- Swobodne malowanie plam barwnych pędzlem - 50 wychowanków zakładu specjalnego w wieku 9-18 lat (I.I. = 30 lub niższy)
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Poczucie własnej wartości
650 9 %a Socjalizacja
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Psychologia młodzieży
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Szkoły specjalne
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400098514 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-01613-6

Dokumentacja następujących eksperymentów przeprowadzonych przez magistrantów Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej:
- Działanie motywujące korespondencji z rodziną - badano 20 chłopców upośledzonych umiarkowanie przebywających w Domu Pomocy Społecznej, uczęszczających do przyzakładowej szkoły życia, wiek: 10-20 lat
- Obdarzanie uwagą neutralną uczennic biernych - zbadano 11 uczennic szkoły życia w wieku 10-14 lat
- Przezrocza z wizerunkami uczniów jako materiał poglądowy - badano 10 uczniów klasy życia przy zakładzie wychowawczym, wiek: 10-20 lat
- Swobodna zabawa w małych grupach - 4 grupy po 4 chłopców w wieku 11-13 lat wychowywanych w zakładzie i uczących się w przyinternatowej szkole życia
- Swobodne malowanie plam barwnych pędzlem - 50 wychowanków zakładu specjalnego w wieku 9-18 lat (I.I. = 30 lub niższy)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 124987
Sygnatura:
W 124987 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 124988
Sygnatura:
W 124988 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 176014
Sygnatura:
W 176014 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz