Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Język polski : klasa 2

Full title:
Język polski : klasa 2 / oprac. i red. Czesław Cyrański. Z.2 : Materiały metodyczne
Publication Year:
1993
Publisher:
Kielce : "Mac"
ISBN:
8386102233
Physical description:
160 s. : il. ; 21 cm
Subject:
Język polski - nauczanie początkowe - kl. 2
Język polski - nauczanie początkowe - kl. 2 - rozkład materiału
Genere / Form:
Książki
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
Co-authors:
Cyrański, Czesław. Redaktor
Books
library suggestion
LDR 00877nam#a2200241#i#4500
001 3222400132132
003 OLSZT 005
005 20240125113649.6
008 040320s1993####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8386102233
041 0 # %a pol
080 % %a 372.41/.46
245 0 0 %a Język polski : %b klasa 2 / %c oprac. i red. Czesław Cyrański. Z.2 : Materiały metodyczne.
260 %a Kielce : %b "Mac", %c 1993.
300 %a 160 s. : %b il. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Język polski %x nauczanie początkowe %x kl. 2
650 9 %a Język polski %x nauczanie początkowe %x kl. 2 %x rozkład materiału
655 9 %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
700 1 # %a Cyrański, Czesław. %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400132132 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-86102-23-3

Loanable items

Inventory number:
KG 141567
Call number:
W 141567 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available
Inventory number:
KG 141568
Call number:
W 141568 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form