Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zarys historii architektury : podręcznik dla technikum

Authors:
Bogusz, Wanda (1929-2010)
Full title:
Zarys historii architektury : podręcznik dla technikum / Wanda Bogusz
Publication Year:
1996
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302059455
Publication series:
Dokumentacja budowlana ; 2
Physical description:
183 s. : rys. ; 22x24 cm
Notes:
Bibliogr
Subject:
Architektura
Historia
Architektura i budownictwo
Genere / Form:
Książki
Podręczniki dla szkół zawodowych
Co-authors:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. pbl
Books
library suggestion
LDR 01183cam#a2200313#i#4500
001 3222400153510
003 OLSZT 005
005 20240404200033.1
008 040320s1996####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8302059455
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
080 % %a 371.67::[72-69]::377.5
100 1 %a Bogusz, Wanda %d (1929-2010).
245 1 0 %a Zarys historii architektury : %b podręcznik dla technikum / %c Wanda Bogusz.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1996.
300 %a 183 s. : %b rys. ; %c 22x24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Dokumentacja budowlana ; %v 2
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Architektura
655 9 %a Podręczniki dla szkół zawodowych
658 %a Historia
658 %a Architektura i budownictwo
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e pbl
830 0 %a Dokumentacja budowlana %v 2
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400153510 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-05945-5

Items available on-site only

Inventory number:
S 7634
Call number:
P 371.67::40 Informatorium. Czytelnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form