Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia reklamy

Autorzy:
Doliński, Dariusz (1959- )
Tytuł pełny:
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Wrocław : "Aida", (Wroc. : WDN)
ISBN:
8390934604
Seria:
Biblioteka "Aidy" ; 1
Opis fizyczny:
197 s. : rys., wykr. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Reklama
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00889nam#a2200277#i#4500
001 3222400160539
003 OLSZT 005
005 20240125113729.4
008 040320s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 5778/98
020 %a 8390934604
041 0 # %a pol
080 % %a 659.1:159.9
100 1 %a Doliński, Dariusz %d (1959- ).
245 1 0 %a Psychologia reklamy / %c Dariusz Doliński.
260 %a Wrocław : %b "Aida", %c 1998 %e (Wroc. : %f WDN).
300 %a 197 s. : %b rys., wykr. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Biblioteka "Aidy" ; %v 1
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Reklama
658 %a Psychologia
830 0 %a Biblioteka "Aidy" %v 1
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400160539 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-909346-0-4

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 152427
Sygnatura:
P 659 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz